جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ساعت ۶:۳۸

نمایش "کمکم کن" در شهرستان گرمه به روی صحنه رفت

نمایش "کمکم کن" روز گذشته در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) گرمه به روی صحنه رفت.
نمایش

به گزارش  عصر اترک به نقل از پایگاه خبری گرمه، ابراهیم عباسپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه گفت: نمایش کمکم کن کاری از گروه نمایش آدونیس به نویسندگی و کارگردانی انسیه حاجی زاده با موضوع اجتماعی و خانوادگی روز گذشته در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) به روی صحنه رفت.

وی بازیگران این نمایش را فاطمه قدرتی ، محمدمهدی شاهی پناه ، ابوالفضل وطن دوست ، شیوا معراجی ، مریم شاهرودی ، عرفان پورزاهد و همچنین عوامل این نمایش را نیز علی آزمون ، اکرم ایزدی و فرنوش صادق زاده نام برد .

عباسپور بیان داشت : نمایش کمکم کمکم به معضلات و مشکلات روحی و روانی که مصرف مواد مخدر و روان گردان بر سر خانواده می آورد می پردازد .افزود : این نمایش از چند زاویه از جمله حوزه روانشناسی و روانپزشکی به ماجرا نگاه کرده است و خلقیات افراد معتاد و تأثیر این افراد بر روان و اخلاق خانواده را مورد بررسی قرار داده است .

ایشان در پایان از راهیابی این نمایش به  دوازدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی خبردادو خاطر نشان کرد : نمایش کمکم کن از ٢٦لغایت ٢٨ شهریورماه ٩٦  در بجنورد با دیگر گروههای شرکت کننده استان به رقابت می پردازد .

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک