جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ساعت ۴:۲۳
رئیس دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی  خراسان شمالی خبر داد:

وجود ۶ مرکز مشاوره رایگان درمرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی خراسان شمالی از وجود 6 مرکز مشاوره دراین دانشگاه به صورت رایگان خبرداد که در زمینه حقوقی، مذهبی، کسب و کار، کارآفرینی، امور مالی ، روان شناسی و شغلی مشاوره می دهند.
وجود 6 مرکز مشاوره رایگان درمرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی,

هادی کاهانی مقدم، رئیس دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار عصر اترک با بیان این که در حال حاضر تعداد یک هزار و 500 دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند، گفت: طی ترم جدید سال جاری نیز 135 دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل خواهند شد.

 

وی اعلام داشت: دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی خراسان شمالی در 4 ترم متوالی بالاترین جذب دانشجو را دردانشگاه های علمی و کاربردی  استان داشته است.

 

کاهانی مقدم افزود: درحال حاضر دراین دانشگاه 7 رشته دایر است که در دو مقطع کاردانی و کارشناسی تحصیل می کنند.

 

وی با اعلام این که 576 دانشجو دراین دانشگاه هم اکنون تحصیل می کنند، اظهارکرد: دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی تنها دانشگاهی است که دارای 14 انجمن علمی، کانونی، کاربردی، مذهبی، بسیج، هلال احمر و... است.

 

کاهانی مقدم توسعه رشته های حوزه اجتماعی و رفاه اجتماعی، پویا سازی و فعال سازی کانون دانش آموختگان ، برگزاری کارگاه های کاربردی و... را ازجمله برنامه های این دانشگاه عنوان کرد.

 

وی از تشکیل اتاق فکر اجتماعی در دانشگاه علمی و کاربری بهزیستی و تامین اجتماعی استان خبر داد و افزود: دراین راستا پیشنهاد می دهم هر مرکز دانشگاهی دیگر آمادگی دارد بایکدیگر اتاق فکراجتماعی تشکیل دهیم.

 

وی افزود:در این اتاق فکر جامع شناسان، روان شناسان با حضور نهادهای اجرایی و نظارتی بحث آسیب ها،سلامت جامعه را در نظر می گیرند.

 

رئیس دانشگاه علمی و کابردی بهزیستی استان به پیوند خانه با دانشگاه اشاره کرد واظهار داشت: اگر ما بتوانیم دیدگاه افراد را از دید اقتصادی به اجتماعی تبدیل کنیم به سود اقتصادی هم خواهیم رسید.

 

وی از وجود 6 مرکز مشاوره دراین دانشگاه به صورت رایگان خبرداد که در زمینه مشاوره حقوقی، مذهبی، کسب و کار، کارآفرینی، امور مالی ، روان شناسی و شغلی فعالیت می کنند.

 

کاهانی با اعلام این که درحال حاضر پیگیری اخذ مجوز کلینیک مشاوره مرکز هستیم، گفت: با اخذ این کلینیک مردم هم می توانند از مشاوره این کلینیک با کم ترین هزینه برخوردار شوند.

 

انتهای پیام/ب

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک