جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ساعت ۴:۰

,

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، چهارمین روز و ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم ساعت 8:15 دقیقه امروز با حضور 208 نماینده و به ریاست علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
** در جلسات قبلی مجلس، صلاحیت وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار ورفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، دادگستری و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بررسی شد.
**وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم از ابتدای جلسه علنی امروز به مرور وارد مجلس شورای اسلامی شدند و در صندلی های نخست مجلس که محل استقرار نمایندگان دولت در مجلس است، نشستند.
**اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری از ابتدای جلسه علنی امروز مجلس در صحن علنی حضور داشت و نمایندگان مختلف و وزیران پیشنهادی به کنار صندلی وی رفته و با او گفت وگو می کردند.
**جهانبخش محبی نیا نماینده میاندوآب که به عنوان موافق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی ثبت نام کرده بود، در میان صحبت هایش درمخالفت با عباس آخوندی سخن گفت که این موضوع باعث اعتراض شدید نمایندگان شد و نمایندگان بارها دو-دو کردند و از وی خواستند که درموضوع سخن بگوید.
وی همچنین برای دقایقی در مورد بی‍ژن زنگنه وزیر پیشنهادی نفت سخن گفت که این موضوع نیز با مخالفت نمایندگان رو به رو شد.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به محبی نیا تذکر داد و از وی خواست که درمورد وزیر پیشنهادی صحبت کند.
** روبوسی و در آغوش گرفتن امروز ظریف ازسوی نماینده خرمشهر از صحنه های جالب جلسه امروز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم بود چراکه وی چهارشنبه گذشته این نماینده هبه ظریف اهانت کرده بود.
محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس در بخشی از عکاسان خواست از دیده بوسی و دلجویی نماینده خرمشهر از ظریف عکس بگیرند، عبدالله سامری نماینده خرمشهر به سمت ظریف رفت و دقایقی به گفت وگو با وی پرداخت و ظریف را بوسید.
عبدالله سامری نماینده خرمشهر در جلسه چهارشنبه هفته گذشته زمانی که محمد جواد ظریف در حال تشریح برنامه های آینده خود برای وزارت امور خارجه بود به وی دشنام داد که این اقدام با اعتراض نمایندگان مواجه شد.
این خبر در حال تکمیل است.
سیام**9121 **1336
خبرنگار: سمیه لاری**انتشار:مهرنوش خانزائی

انتهای پیام /*

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک