شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۹۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ساعت ۴:۴۲

الگوی مقاومت اسلامی باعث گسترش گفتمان انقلاب اسلامی شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راز و جرگلان پیروزی جنگ حزب الله لبنان را در برابر ارتش مسلح رژیم صهیونیستی الگوی مقاومت اسلامی دانست و بیان داشت این پیروزی باعث گسترش گفتمان اسلامی در منطقه شد .
الگوی مقاومت اسلامی باعث گسترش گفتمان انقلاب اسلامی شد,

ریحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک گفت : واژه مقاومت در فرهنگ دهخدا به معنی مقاومة, پافشاری, ایستادگی, استقامت و پایداری  و مقاومت کردن به معنی پایداری کردن, ایستادگی کردن و ثبات ورزیدن می باشد.

 

وی عنوان کرد : مقاومتی که ریشه در اعتقادات اسلامی مردم جنوب لبنان و معطوف به اراده پولادین آنان است مردمی جنگ زده، محروم و زجر کشیده که در برابر تجاوز همه جانبه و غیرانسانی رژیم اشغالگر قدس، تا پای جان ایستادگی کردند و طی نبردی به مدت سی و سه روز، نقشه های دشمن متجاوز و سلطه طلب را نقش برآب زدند.

 

وی افزود : در جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله با نیروی ایمان و اراده مستحکم خود و با الگوگیری از سیره و راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و نصایح حکیمانه مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز و آرمان‌های انقلاب، در مقابل رژیم صهیونیستی قرار گرفت و از این جنگ نابرابر، سربلند و پیروز خارج شد.

 

ریحانی پیروزی جنگ 33 روزه حزب الله لبنان را در برابر ارتش مسلح رژیم صهیونیستی الگوی مقاومت اسلامی دانست و بیان داشت: این پیروزی باعث گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه شد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک