شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ساعت ۶:۳
مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی:

اطلاع رسانی اقدامات جهادی در مناطق محروم باعث امیدآفرینی می شود

  بسیج رسانه خراسان شمالی با حضور  خبرنگاران و مسئولان خبری استان، بازدید از اردوهای جهادی در مناطق محروم خراسان شمالی را برگزار کرد.
اطلاع رسانی اقدامات جهادی در مناطق محروم باعث امیدآفرینی می شود,

به گزارش عصر اترک، محسن زاهد احمدی در ارتباط با این برنامه گفت: هدف از حضور خبرنگاران در مناطق محروم استان، ارتباط بیشتر و موثرتر میان قشر محروم و مستضعف جامعه و خبرنگاران بوده است تا قشر خبرنگار، صدای مظلومیت این ولی نعمتان انقلاب را به گوش مسئولان برسانند.

 

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی پیگیری رفع مشکلات مردم را یکی دیگر از اهداف این برنامه عنوان کرد و افزود:حضور خبرنگران در مناطق محروم و در مکان هایی که اقدام به برگزاری اردوی جهادی شده است باعث لمس بیشتر مشکلات توسط خبرنگاران می شود که می توانند این حس را به مردم و به خصوص مسئولان منتقل کنند تا این افراد با همت بیشتری پیگیر حل مشکلات مردم باشند

 

وی عنوان کرد یکی از رویکرد های برگزاری اردوهای جهادی رسانه ای ترویج و فرهنگ سازی  روحیه ایثار و از خود گذشتگی و فرهنگ جهادی در جامعه است .

 

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نقش مهمی در بیان دغدغه های مردم و دستاوردهای نظام دارند تصریح کرد : حضور اصحاب رسانه در مناطق محروم  در راستای تبیین این نقش است .

 

زاهد احمدی بازدید از جهادگران سلامت در کالیمانی و اردوهای جهادی  در مناطق زلزله زده از جمله دراقانلو، قصرقجر و فخر الدین را از برنامه های این سفر عنوان کرد و تصریح کرد: پوشش و انتشار اخبار اقدامات نیروهای جهادگر و بسیجی از جمله مصادیق امید آفرینی و اطلاع رسانی دقیق به مردم است که باعث اعتماد و دل گرمی بیشتر مردم به نظام و انقلاب می شود.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک