جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ساعت ۲:۵۰
فرماندار انتقاد کرد:

قصه پر غصه نبود اختصاص اعتبارات توازن منطقه ای/ این قصه پر غصه چهره مناطق محروم را محروم تر می کند

اسفراین- سپهرآیین- از 45 میلیارد تومان اعتبار شهرستان اسفراین 25 میلیارد تومان آن از توازن منطقه ای ملی است که نبود اختصاص ریالی از آن در سال های گذشته به یک قصه پر غصه تبدیل شده است.
قصه پر غصه نبود اختصاص اعتبارات توازن منطقه ای/ این قصه پر غصه چهره مناطق محروم را محروم تر می کند,
به گزارش عصر اترک به نقل از سپهرآیین، اعتبار 45 میلیارد تومانی برای سال جاری اسفراین مصوب شده است که نبود اختصاص اعتبارات توازن منطقه ای به یک قصه پر غصه تبدیل شده است.
فرماندار اسفراین با اشاره به اینکه تصویب اعتبار در بخش های گوناگون شهرستان را بر مبنای دستورالعمل ابلاغی و اسناد بالادستی پی گرفته ایم، افزود: پروژه های با پیشرفت فیزیکی قابل توجه و نیازمند اعتبار کم که در سال جاری یا ظرف 2، 3 سال آینده به بهره برداری می رسد دیگر اولویت تصویب اعتبار در سال جاری بوده است که مورد تئجه قرار گرفت.
«جواد نوروزی» با اشاره به اینکه تقویت تولید و ایجاد اشتغال با توجه به شعار سال 96 به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» دیگر اولویت کلیدی تقسیم اعتبارات بوده است، خاطر نشان کرد: در گام بعدی پروژه های مستمر دیگر چون نگهداری راه ها و پروژه هایی که در صورت اختصاص نیافتن اعتبار مستهلک می شوند مورد توجه کمیته برنامه ریزی قرار گرفتند.
وی با تاکید بر اینکه برای حفظ ردیف های اعتباری بودجه، مبلغی هم به این ردیف ها اختصاص یافت، اظهار داشت: از 45 میلیارد تومان اعتبار شهرستان اسفراین 25 میلیارد تومان آن از توازن منطقه ای ملی است که نبود اختصاص ریالی از آن در سال های گذشته به یک قصه پر غصه تبدیل شده است و باید مجلس شورای اسلامی با تصویب و پیوست یک الحاقیه به اختصاص اعتبارات توازن منطقه ای بیش از پیش کمک کنند.
مقام عالی دولت در اسفراین با اشاره به اینکه 11 میلیارد تومان از اعتبارات تملک و دارایی های استانی، بیش از 6 میلیارد تومان از اعتبارات حوزه نفت و گار و 2 میلیارد تومان هم از اعتبارات توازن منطقه ای استانی برای اسفراین در  سال جاری در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: اختصاص اعتبار برای احداث ساختمان اداره های بدون فضای ملکی هم باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه باید نظر فرمانداری ها در اختصاص اعتبارات مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: حجم کاستی ها، کمبودها و محدودیت ها نامحدود و اعتبارات ما محدود است.
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک