شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۷۸۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ساعت ۸:۴۲
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی وتربیتی خراسان شمالی:

پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی برای اشتغال مددجویان زندان ها/ضامن معتبر مشکل اصلی مددجویان زندانی

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی وتربیتی خراسان شمالی از پرداخت وام 20 میلیون تومانی برای اشتغال مددجویان زندان ها در زمانی آزادی خبرداد وگفت: طی سال گذشته از 132 نفر مددجو دریافت وام اشتغال تنها  31 نفر توانستند این وام را دریافت کنند.
پرداخت وام 20 میلیون تومانی برای اشتغال مددجویان زندان ها/ضامن معتبر مشکل اصلی مددجویان زندانی,

به گزارش  خبرنگار عصر اترک،پژمان پروین، مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی وتربیتی خراسان شمالی به پرداخت وام اشتغال زایی تا سقف 20 میلیون تومان برای مددجویان آزاده شده زندانی طی سال گذشته اشاره کرد وگفت: در سال گذشته بیش از 400 میلیون تومان وام اشتغالزایی به 31 مددجوی آزاد شده پرداخت شد.

 

وی با بیان این که در سال گذشته 132 نفرمددجوی زندانی پذیرش وام اشتغالزایی شدند، گفت: از این تعداد 98 نفر به بانک های عامل جهت دریافت وام مراجعه کردند که تنها 31 نفر توانستند وام اشتغالزایی دریافت کنند.

 

وی نداشتن دو ضامن معتبر برای اخذ وام از بانک عامل را علت اصلی عدم دریافت وام اشتغالزایی از سوی مددجویان زندان ها اعلام کرد.

 

پروین در ادامه به موضوع رسیدگی به پرونده های شکاک اشاره کرد وگفت: طی سال گذشته بیش از 270 مورد پرونده دراستان منجر به اخذ رضایت شکاک شد.

 

وی از 12 مورد قصاص نفس طی سال گذشته در استان خبرداد که موفق به رضایت اولیای دم برای متهمین شدند.

 

مدیرکل زندان های استان در رابطه با وضعیت متهمین نیز گفت: 88 درصد زندانیان ما در زندان های استان محکوم و 12 درصد متهم هستند.

 

وی افزود: این درحالی است میانگین متهمین در سطح کشور 25 درصد است که این نشان دهنده این است که استان خراسان شمالی وضعیت متهمین آن از میانگین کشوری کمتر است.

 

پروین به آمار 22 درصدی متهمین درحوزه اصلاح و تربیت استان اشاره کرد و اظهارداشت: طی سال گذشته 350 مورد آزادی مشروط، 81 مورد عفو موردی، 576 مورد تقلیل مجازات، 300 مورد تخفیف مجازات و... داشتیم.

 

وی خاطرنشان کرد: اداره کل زندان های استان خراسان شمالی در سال گذشته موفق به کسب رتبه هفتم کشوری درحوزه بازید قضات از زندان های استان شد.

انتهای پیام/ب

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک