شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ساعت ۱۴:۲۲

روز قدس را به روز مرگ صهیونیسم تبدیل می کنیم

مردم شهرستان گرمه شرکت در راهپیمایی روز قدس و حضور پرشور مردم در این راهپیمایی را بیش از هر چیز نشان از مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانسته و برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اعلام آمادگی کردند.
روز قدس را به روز مرگ صهیونیسم تبدیل می کنیم,

به گزارش پایگاه خبری گرمه، بی شک حضور در راهپیمایی بزرگ روز جهاني قدس يکي از با ارزش‌ترين برکات امام و انقلاب است که بيش از يک ميليارد مسلمان در سراسر جهان را در مقابل قدرت‌هاي شيطاني بسيج مي‌کند.

همچنین راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس زماني است براي لبيك گفتن به نداي رهبر معظم انقلاب و اثبات آنكه ايرانيان زير بار حرف زور نمي‌روند و پاسخ تحقیر کنندگان را با ضربه سهمگين خود خواهند داد.

مردم شهرستان گرمه نیز همچون سایر ایرانیان با قرار گرفتن در  سالروز گرامیداشت روز جهانی قدس خود را برای حضور در این راهپیمایی بزرگ آماده می‌کنند تا بار دیگر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.

اجلالی یکی از شعاردهنده های راهپیمایی گرمه حضور در این راهپیمایی را وظیفه شرعی خود و شهروندان می داند و می گوید اینکه ملت ایران در چنین ایام‌الله‌هایی به‌صورت گسترده و از همه اقشار در کنار هم حاضر می‌شوند و شعاری واحد را فریاد می‌زنند بهترین نمونه تحقق همدلی و همزبانی است و حضور در این راهپیمایی باعث تثبیت و افزایش این همدلی خواهد شد.

وی با بیان اینکه با افتخار در این راهپیمایی حضور خواهم داشت افزود:  امسال با توجه به شرایط حساس و کنونی منطقه که داعشی‌ها با حمایت آمریکا و صهیونیست دست به هر جنایتی می‌زنند و ائتلاف آمریکایی و دیگر هم‌پیمانانشان از آنها حمایت می‌کنند لازم است شاهد حضور پرشور همه اقشار باشیم.

 

حسینی از ایثارگران دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس می گوید من تاریخ انقلاب را با تمام فراز و نشیب‌هایش دیده‌ام، سختی‌ها و جنگ را، پیروزی و شادی‌های مقاطع مختلف در کشورم را لمس کرده‌ام، در هر حالی که بودیم، تمام این سال‌ها مشت‌های گره‌کرده من با فریادهایم بر سر استکبار فرود آمده است و هنوز هم فرود می‌آید، من آزادگی خود را به هیچ بهایی از دست نمی‌دهم و به دلیل اینکه یک مسلمان و انقلابی ام در راهپیمایی روز قدس حضور خواهم داشت.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به یاوه‌گویی‌های ترامپ رییس‌جمهور جدید آمریکای جهانخوار و سران استکبار اظهار داشت: ملت آزادیخواه ایران اسلامی هیچ‌گاه از تهدیدات دشمن ترسی به دل راه نداده و پاسخ اقدامات اخیر آمریکا در برابر ملت ایران و وضع تحریم های جدید را با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس خواهد داد.

رضایی از کسبه شهر گرمه نیز با بیان اینکه به‌واسطه غیرت و ایستادگی پدران و برادرانم در تاریخ کشور است که امروز می‌توانم به‌راحتی کار و تلاش کنم ادامه می هد: نه‌تنها خودم شرکت خواهم داشت بلکه درس ایستادگی و عزتمندی را که از پدران و برادرانمان آموخته‌ام به فرزندانم یاد خواهم داد تا آنان و آیندگان این سرزمین نیز جلوه‌هایی از حضور و عزت ایرانی را در تمام جهان به نمایش درآورند.

جلالیان از طلاب و روحانیون شهر گرمه با اشاره به آیه « من اصبح ولم یهتم بامور المسلمین فلیس مسلم» حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس را یکی از وظایف شرعی و انسانی مسلمانان جهان برشمرد و افزود: این حضور گسترده و معنادار از سویی نشانگر عمق بصیرت و غیرت دینی مردم است که با الهام از اندیشه‌های ناب اسلامی و قرآنی در هر صحنه‌ای از دفاع از مظلومان حضور یافته و نفرت و انزجار خویش را از ظالمان به خصوص رژیم غاصب اسراییلی اعلام می‌دارند.

حیدری از دانش آموزان گرمه ای نیز می گوید: به راهپیمایی روز قدس می آیم  تا مشت محکمی به دهان آمریکا و اسرائیل و مخصوصا داعشی ها بزنم تا بدانند کشور من همچون کشورهای مظلوم فلسطین اشغالی ، قطر و یمن نیست که در مقابل ظلم های مستکبرانه شان سکوت اختیار کرده و جواب یاوه گویی و جثارت هایشان را ندهد.

یکی دیگر از جوانان گرمه ای می گوید: درست است که در جامعه ما برخی مشکلات وجود دارد و برخی افراد از شیوه مدیریت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حکمرانان گلایه‌مند هستند اما وظیفه ما به‌عنوان یک ایرانی مسلمان این است که با حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس، حمایت خویش را به‌طورجدی از آرمان قدس شریف نشان داده و انزجار خود را از صهیونیسم جهانی و حامی اصلی‌اش آمریکای جهان خوار اعلام کنیم.

وی ادامه می دهد در یک کلام مردم شریف ایران هر قدر نسبت به وضعیت حال گلایه‌مندی داشته باشند؛ اما از این شعور وجدانی برخوردارند که نباید این کشتی را به ناخدایانی سپرد که تجربه‌های تلخ پیشینی‌شان را در اختیار دارند و به خاطر همین نیز حضور در راهپیمایی را مؤثرترین روش برای نمایش اقتدار و دور کردن حربه‌های دشمن می‌دانند و در آن حضوری فراگیر دارند.
انتهای پیام/صادق بابائی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک