جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ساعت ۲:۱۶
در گفت و گو با عصر اترک اعلام شد:

احداث کارخانه کمپوست خراسان شمالی معطل اخذ استعلامات

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه زمین برای احداث کارخانه کمپوست در شهرستان بجنورد جانمایی شده است، هم اکنون اخذ استعلامات از ادارات ذی ربط در حال انجام است تا زمین جانمایی شده برای احداث این کارخانه تحویل شود.
احداث کارخانه کمپوست خراسان شمالی معطل اخذ استعلامات,

روح الله عظیمی، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در پاسخ به این سوال که دادستان عمومی و انقلاب بجنورد روز گذشته در نشست خبری از تاخیر در آغاز ساخت کارخانه کمپوست در شهرستان بجنورد انتقاد کرده است، گفت: با توجه به تجربه شکست خورده ای که استان برای احداث کارخانه کمپوست قبلی پشت سر گذاشت، هم اکنون احداث کارخانه کمپوست جدید در شهرستان بجنورد با حساسیت های بیشتری در حال پیگیری است.

وی با یادآوری این مطلب که زمین مورد نظر برای احداث این کارخانه در شهرستان بجنورد جانمایی شده است، عنوان کرد: در حال حاضر اداره کل منابع طبیعی و سازمان جهاد کشاورزی استان، اخذ استعلامات لازم از ادارات ذی ربط از جمله آب منطقه ای، گاز، برق و ... را پیگیری می کنند که اگر پاسخ استعلامات به این پروژه مثبت بود، زمین جانمایی شده را تحویل دهند.

وی خاطر نشان کرد: البته مدیریت برگزاری جلسات با ادارات ذی ربط برای پیگیری اجرای این پروژه با سازمان مدیریت پسماند استان است که این سازمان موضوع اخذ استعلامات را پیگیری می کند.

عظیمی تصریح کرد: با توجه به تجربه شکست خورده قبلی هم اکنون ادارات پاسخ گو به استعلامات این پروژه با حساسیت بیشتری به بررسی فاکتورها پرداخته اند و این حساسیت زمان اخذ استعلامات را طولانی کرده است.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک