جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ساعت ۴:۳۰
فرماندار بجنورد:

دسته بندی سیاسی در راهپیمایی روز قدس جایگاهی ندارد/عملیات موشکی سپاه نماد اقتدار نظام بود

فرماندار شهرستان بجنورد با تاکید بر اینکه دسته بندی سیاسی در راهپیمایی روز قدس جایگاهی ندارد،گفت: بایستی این مسئله مهم را مورد توجه قرار دهیم و در سخنرانی ها اهداف مملکت مدنظر و در مسیر انقلاب حرکت کرد.
دسته بندی سیاسی در راهپیمایی روز قدس جایگاهی ندارد/عملیات موشکی سپاه نماد اقتدار نظام بود,

به گزارش خبرنگار عصر اترک،محمود ثمینی،فرماندار بجنورد  در جلسه ستادانتفاضه وقدس _هفته باز خوانی حقوق بشر آمریکایی و اقامه نماز عید سعید فطر بجنورد اظهار کرد: عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه داعش نمادی از اقتدار نظام بود.

ثمینی تاکید کرد:  دنیا باید بداند با مردم ایران نباید با زبان زور،ترور و زبان کشتار صبحت کرد.

وی افزود: ملت ایران طی 8 سال جنگ استکبار جهانی علیه این مملکت با قوت امورات کشور را اداره و پشتیبانی کردند و رزمندگان اسلام اجازه ندادن یک وجب از خاک این مملکت به دست دشمن بیفتد.

وی اظهار داشت: براین اساس طبق فرموده مقام معظم رهبری با چند ترقه و امثال آن مردم ایران را نمی توانند از نظام دور کنند.

ثمینی تصریح کرد:  دنیا باید بداند با گذشت چندین سال از نظام انقلاب اسلامی  اتحاد مردم منسجم تر و بیشتر شده و مردم هم سو با فرمایشات مقام معطم رهبری در راستای اهداف انقلاب حرکت می کنند.

وی متذکر شد: یقینا استکبار جهانی باید بدانند مردم ایران در راهپیمایی روز قدس پیامی محکمتر از عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران ایران به عملیات کور گروهک داعش و دشمنان اسلام خواهد داد.

وی بابیان این که باید تلاش کنیم بالاترین و بیشترین حضور  مردم را در راهپیمایی روز قدس داشته باشیم برتبیین حضور پرشور مردم در راهیپمایی ها و ارزش نهادن این روزها تاکید کرد.

وی به تدابیر امنیتی در  راهپیمایی روز قدس در سطح استان اشاره کرد وگفت:در این راستا تمام دستگاه های امنیتی  آمادگی برگزاری مراسم باشکوه و امن برای حضور مردم در راهپیمایی را  دارند.

فرماندار بجنورد با تاکید براین که دسته بندی های سیاسی در راهپیمایی روز قدس جایگاهی ندارد و هیچ گاه نخواهد داشت،گفت:همه باید این مسئله مهم را مورد توجه قرار دهند و سخنرانی ها در راستای اهداف انقلاب همسو با نظام باشد.

وی  در ادامه عید سعید فطر را نمادی از معنویت یاد کرد و گفت: نماز عید سعید فطر از نگاه بیرونی به عنوان یک مطلب سیاسی جلوه خواهد کرد بنابراین مکلف هستیم بسترهای امنیتی را برای حضور سهل وراحت مردم فراهم کرد.

حجت الاسلام سالاری،رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز ایران را نماد مبارزه با ظلم واستکبار و مایه افتخار برای آزادی خواهان اسلام دانست وگفت: حرکت اخیر سپاه، حرکت برخواسته از آزادی خواهی و مایه افتخار ایرانی  و مسلمان است.

وی زمان آغاز راهپیمایی روز قدس در شهر بجنورد را ساعت 11 صبح از میدان شهید تا مصلی محل سخنرانی اعلام کرد.

حجت الاسلام سالاری سخنران راهپیمایی روز قدس را حجت الاسلام محمد باقر فرزانه دبیر شورای حوزه علمیه خراسان و شورای مدیریت حوزه علمیه استان عنوان کرد.

وی شروع برنامه آیین عید سعید فطر را ساعت 6و30  صبح و اقامه نماز را ساعت 7 صبح در محل بلوار مصلی عنوان کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی آغاز هفته برگزاری حقوق بشر آمریکایی را از 6 تیرماه امسال اعلام کرد و افزود: مراسم محوری از سوی شورای هماهنگی 7 تیر همزمان با نماز و معرب و عشا در محل مسجد امام رضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام قدرتی،رییس کل دادگستری استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک