جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ساعت ۰:۴۹

جواب اشتباه و دشمنی با ایران موشک است

امام‌جمعه شهرستان فاروج موشک‌باران مواضع تروریست‌های داعش در سوریه را، حرکتی منسجم و راهبردی جدید در پاسخ به بی‌حیایی تروریست‌ها دانسته و افزود: ایادی استکبار در هر نقطه دنیا علیه کشورمان اشتباهی مرتکب شوند با موشک جواب خود را می‌گیرند.
جواب اشتباه و دشمنی با ایران موشک است,

به گزارش عصر اترک به نقل از  راه فاروج؛ امام‌جمعه شهرستان فاروج با اشاره به موشک‌باران مواضع داعش در دیرالزور سوریه اظهار داشت: اینکه سپاه پاسداران باعجله جواب آن‌ها را نداد و به‌موقع و با آرامش، طی هماهنگی با دولت سوریه و عراق، مقر دانشیان را هدف قرارداد، حرکتی منسجم و راهبردی جدید در پاسخ به بی‌حیایی تروریست‌ها است.

وی عملیات شب گذشته سپاه را حاوی پیام اقتدار برای استکبار و تروریست دانسته و افزود: کشوری مقتدر و از کشورهایی هستیم که اقتدار و امنیت بالایی دارد و خرابکاری گروهک‌های آلت دست استکبار جهانی برایمان غیرقابل‌تحمل است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قلی زاده در ادامه بیان کرد: آن زمان که لازم بود نظام جمهوری اسلامی ایران در سوریه حضور مستشاری و نظامی داشت، امروز نیز به برکت خون شهدایی همچون شهید حسن تهرانی مقدم، جمهوری اسلامی ایران درزمینهٔ صنایع موشکی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی با اشاره به سردان غیور و بی‌ادعایی که در طول زمان و در راستای اعتلای نظام و قدرت دفاعی ایران تقدیم انقلاب شده‌اند نظیر شهید تهرانی مقدم اظهار داشت: این شهید بزرگوار از فرماندهان سپاه در جنگ عراق و ایران و فرمانده سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران، از پایه‌گذاران برنامه موشکی سپاه و از نخبه‌های نظامی بود که درراه دفاع از میهن اسلامی به شهادت رسیدن و امروز رهروان این شهدا، اجازه دست‌درازی دشمنان به خاک وطن را نخواهند داد.

وی در پایان افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران درزمینهٔ صنعت موشکی و موشک‌های دوربرد و نقطه زن، پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است و ایادی استکبار در هر نقطه از دنیا، علیه کشورمان اشتباهی را مرتکب شوند با موشک جواب آن را می‌گیرند.

 

پایان خبر/.77

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک