شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۷۸۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ساعت ۵:۴۹
عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی:

طرح مقابله با بد عهدی‌های آمریکا تدوین شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح مبارزه با اقدامات و بدعهدی ها آمریکا در راستای  تصویب تحریم‌های اخیر سنای آمریکا، ضد جمهوری اسلامی ایران، موسوم به (S.722) خبر داد.
طرح مقابله با بد عهدی‌های آمریکا تدوین شده است,

هادی شوشتری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: گرچه پیش نویس این لایحه با 98 رای موافق از مجلس سنا به تصویب رسیده اما برای تبدیل شدن به قانون باید دو یا سه مرحله دیگر را بگذراند.

نماینده مردم قوچان و فاروج  با بیان اینکه مصوبه اخیر سنای آمریکا نقض برجام است، گفت: هیئت نظارت بر اجرای برجام تصمیمات لازم را در باره تحریم‌های اخیر سنای آمریکا اتخاذ می‌کند.

وی اضافه کرد : به کمیسیون امنیت‌ملی مجلس و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلام  ماموریت داده شده طرحی متناسب با این موضوع تهیه شود و این طرح هم اکنون تدوین شده و  پس از سر کشی نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه در نخستین جلسات مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزارت امور خارجه نیز اقداماتی را که برای مقابله با بدعهدی های آمریکا لازم است را از مجاری مختلف پیگیری می کند.

شوشتری خاطرنشان کرد: مجلس هم همگام با وزارت امور خارجه در جهت دفاع از منافع ملی طرح مقابله با اقدامات و بد عهدی‌های آمریکا را تصویب و تبدیل به قانون خواهد کرد..

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک