جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ساعت ۴:۳۴
رییس مجمع نمایندگان استان خبر داد:

اعتبار ۲۵۷ میلیارد تومانی از محل اعتبارات توازن منطقه ای برای استان

2 مجموعه دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی و مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در سال جاری بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار مصوب ملی دارند.
اعتبار 257 میلیارد تومانی از محل اعتبارات توازن منطقه ای برای استان,
به گزارش عصر اترک به نقل از سپهرآیین، برای خراسان شمالی اعتبار 257 میلیارد تومانی از محل اعتبارات توازن منطقه ای بر اساس اصل 48 قانون اساسی در سال 96 مصوب شده است.

رییس مجمع نمایندگان استان در همایش همدلی در سالن همایش های مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین با اشاره به بودجه بیش از  570 میلیارد تومانی در سال جاری برای خراسان شمالی، گفت: شاهد افزایش 74 درصدی بودجه استان نسبت به سال گذشته هستیم چرا که سال گذشته فقط 300 میلیارد تومان اعتبار برای استان به تصویب رسیده بود.

دکتر «هادی قوامی» با اشاره به ظرفیت های خراسان شمالی، پروژه های بام-دوغایی-قوچان، اسفراین-جاجرم-گرمه-میامی را از مهم ترین پروژه های زیرساختی و زیربنایی دانست که می تواند ارمغان شایسته ای برای استان به ویژه جنوب خراسان شمالی باشد، تصریح کرد: پروژه راه آهن جوین- اسفراین- بجنورد هم که در حال پیگیری است می تواند صاحب ظرفیت های ویژه اقتصادی به عنوان یک زیرساخت اساسی باشد.

وی تاکید کرد: 2 مجموعه دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی و مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در سال جاری بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار مصوب ملی دارند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این بودجه به میزان 60 درصد بودجه کل استان است، افزود: پروژه های سدگراتی، مطالعه چهار بانده شدن سبزوار- اسفراین- بجنورد، فدارسیون کشتی با چوخه، راه آهن پروژه های دیگری هستند که در بودجه ملی دارای ردیف هستند.
 
دکتر «هادی قوامی» افزود: پروژه های طرح تکمیلی فولاد، فولاد آلیاژی کیمیای صبا و محورهای بام- قوچان- دوغایی و اسفراین- شیروان و اسفراین-جاجرم-گرمه- میامی از پروژه های صاحب اولویت برای اسفراین و شهرستان های جنوب خراسان شمالی اند.
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک