جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ساعت ۱:۱۲
قوامی با لزوم ترمیم تیم اقتصادی کابینه دولت دوازدهم تاکید کرد:

چابک سازی تیم اقتصادی یک ضرورت است

اسفراین- سپهرآیین- دکتر «هادی قوامی» گفت: تغییرات در تیم اقتصادی دولت برای تقویت دولت و افزایش اثرگذاری و هماهنگی امری ضروری است.
چابک سازی تیم اقتصادی یک ضرورت است,
به گزارش  عصر اترک به نقل از سپهرآیین، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب با تاکید بر این مهم که تغییر مثبت در تیم اقتصادی کابینه امری ضروری است، افزود: لازم است برای تقویت دولت و افزایش اثربخشی و هماهنگی تغییراتی در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

دکتر «هادی قوامی» نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت از کارنامه و عملکرد وزاری تیم اقتصادی دولت با وجود میانگین سنی نسبتاً بالا دفاع می کند، افزود: دلیل دفاع دولت از وزرای اقتصادی خود، اعتقاد به این مسئله است که وزرای کنونی مختصص در حوزه های تحت مدیریت خود هستند.

وی با اشاره اینکه برخی سیاست های دولت نیازمند بازنگری و اصلاح است، خاطر نشان کرد: سیاست‌های پولی، مالی و بانکی، نفت، انرژی و نیرو، صنعت، برنامه و بودجه، اقتصاد کلان و کشاورزی نیازمند بازنگری جدی است و باید مورد توجه مسئولان و متولیان دولت باشد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم خانه تکانی اقتصادی و چابک سازی دولت، تصریح کرد: باید تغییرات در حوزه های اقتصادی کابینه به گونه ای باشد که با تغییر و تحول شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری در بهره مندی از ظرفیت های درونی و تقویت خوداتکایی ملی باشیم.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک