شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ساعت ۱۶:۳۲
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

اولین مدرسه قایقرانی کشور در خوزستان تأسیس می شود

اهواز - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به توافقی که با رئیس فدراسیون قایقرانی داشتیم اولین مدرسه تخصصی قایقرانی کشور در خوزستان تأسیس می شود.
اولین مدرسه قایقرانی کشور در خوزستان تأسیس می شود,

به گزارش خبرنگار مهر، افشین حیدری پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاب رئیس هیئت قایقرانی خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان از نظر منابع خدادادی و حتی منابع مادی در جایگاه بالایی قرار دارد و پیکره ورزش این استان یک نقیصه را همیشه به همراه داشته و آن هم هیئت قایقرانی بود.

وی با اشاره اینکه خوزستان در رشته قایقرانی در آن جایگاهی در خورشان قرار ندارد، افزود: با این همه ظرفیت و منابع خدادادی مثل چندین دریاچه، رودخانه و دسترسی به دریا و آب های آزاد ولی متأسفانه یکی از مهمترین رشته های استان و پرمدال ترین که می توان خوزستان را در جایگاه خوبی قرار دهد می بینیم که بلاتکلیف است. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: یکی از دغدغه های مجموعه برنامه ریز استان رشته قایقرانی هست و این نشان دهنده ضعف در برنامه ریزی های قبلی در این رشته بوده ولی آن چیزی که در آینده پیش روی ما هست رقم زدن روزهای برای این رشته در خوزستان است.

حیدری با اشاره به اینکه رشته قایقرانی جزو پنج اولویت ورزش خوزستان است، بیان کرد: با توجه به توافقی که با رئیس فدراسیون قایقرانی داشتیم اولین مدرسه تخصصی قایقرانی کشور در خوزستان تأسیس می شود و قول می دهم بودجه ساخت آن در اعتبارات سال جاری مشخص و شروع بکار می کند.

وی با بیان اینکه از همه تقاضا دارم تا به عصاره رئیس جدید هیئت قایقرانی خوزستان کمک کنند، گفت: آمادگی میزبانی اردوهای تیم ملی، برگزاری کلاس های داوری در تمام سطوح و برگزاری جشنواره استعدادیابی رشته قایقرانی را داریم. همچنین تلاش می کنیم تا کارگروه قایقرانی را با دستگاه هایی مانند آب و برق، سپاه، منطقه آزاد تشکیل دهیم تا همه با هم یک کار تخصصی و هماهنگ انجام و قایقرانی خوزستان را از انزوا خارج کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با تأکید بر اینکه باید برنامه ریزی کنیم تا قایقرانی خوزستان به جایگاه اصلی خود برگردد، خبر داد: با توافقی که با شورای برنامه ریزی خوزستان، استاندار، سازمان برنامه ریزی و بودجه استان داشتیم طرحی را با عنوان هدفگذاری ۲۰۲۰ برای برنامه ریزی هیئت های ورزشی تدوین کردم تا از نظر سخت افزاری و نرم افزاری رشته هایی که امید کسب مدال در جاکارتا و المپیک ۲۰۲۰ دارند را ویژه ببینیم.

حیدری با بیان اینکه از هیئت قایقرانی خوزستان می خواهیم تا برای حضور فعال در المپیک ۲۰۲۰ برنامه ریزی های لازم را داشته باشد، بیان کرد: مجموعه اداره کل با تمام وجود در کنار شما قرار دارد، بنابراین برنامه ریزی های لازم را انجام و هدفگذاری کنید.

وی تأکید کرد: خوزستان باید در رشته قایقرانی حرفی برای گفتن داشته باشد چون پیشینه خوب و ظرفیت بسیار بالایی در این رشته دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان با بیان اینکه در ورزش خوزستان مشکل مالی نداریم بلکه مشکل برنامه ریزی و پیگیری داریم، یادآور شد: همه در استان خوزستان آماده همکاری به مجموعه ورزش استان هستند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک