شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ساعت ۲:۵۴

کشف بیش از ۱۴۰ هزار قلم لو ازم آرایشی قاچاق

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: كارآگاهان پليس آگاهي استان اعضاي باندي كه اقدام به توزيع لوازم آرايشي و بهداشتي خارجي قاچاق مي كردند دستگير و در بازرسي از انبار متعلق به آنها 140 هزار و 562 قلم انواع لوازم آرایشی كشف شد.
کشف بیش از 140 هزار قلم لو ازم آرایشی قاچاق,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر افزود: در راستاي برخورد با تهيه و توزيع کنندگان کالاهاي قاچاق كارآگاهان پليس آگاهی این فرماندهی در پي كسب خبري مبني بر فعاليت باندي در زمينه توزيع لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق رسيدگي به موضوع در دستور کار ويژه قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: در اين زمينه تحقيقات وسيعي انجام و مشخص شد كه اعضاي اين باند دو نفر هستند كه لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق را پس از انتقال به استان در انباري در حوالی شهرستان بجنورد نگهداري مي كنند.

وی افزود: با تكميل شدن تحقيقات، كارآگاهان طي هماهنگي با مقام قضايي در عملياتي ويژه و ضربتي از انبار مذكور بازديد به عمل آورده كه در نتيجه اين عمليات محموله بزرگي از كالاهاي آرايشي و بهداشتي خارجي قاچاق به ارزش یک ميليارد ريال را كشف كردند.

سردار مظاهری خاطر نشان کرد: در اين عمليات تمامي اعضاي باند كه دو نفر بودند نيز در محل دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هرگونه واردات و صادرات غیر مجاز به شدت برخورد می کند، تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده اینگونه موارد که ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می کند مراتب را سریعا از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک