شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس انتخابات | کد خبر: ۲۷۸۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ساعت ۳:۶
امام جمعه شیروان :

نامزدهای انتخاباتی باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

امام‌ جمعه شهرستان شیروان تأکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید در جریان تبلیغات انتخاباتی، اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.
نامزدهای انتخاباتی باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی شیروان ، امام جمعه شیروان اظهار داشت: اخلاق انتخاباتی فقط به زبان نیست بلکه کاندیدای محترم باید در رفتار و کردار هم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

کوثری خطاب به تمام افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، گفت: رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات، حفظ شان رقبا از سوی طرفداران هریک از نامزدها و احترام به قانون برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه لازم و ضروری است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان تصریح کرد: نامزدها و هواداران باید از تخریب رقبا پرهیز کنند، چرا که تخریب و دروغ با مکتب اهل‌بیت (ع) و دین اسلام سازگاری ندارد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید فرامین و فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات نصب العین همگان باشد و مردم و مسئولان بر اساس این رهنمودها عمل کنند، گفت: اعتقاد و تبعیت از ولایت‌فقیه برای انتخاب کردن فرد اصلح در انتخابات پیش رو به‌ عنوان یک اصل مطرح است.

حجت‌الاسلام کوثری با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نیاز است که مردم طبق تکلیف شرعی و عقلی خود در این رویداد سیاسی مهم کشور حضوری فعالانه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی همواره با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و ولایی بودن خود را ثابت کرده‌اند.

انتهای پیام / م الف

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک