جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس انتخابات | کد خبر: ۲۷۸۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ساعت ۷:۳
فرماندار اسفراین خبر داد:

۱۵۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری

بناست انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای اسفراین و صفی آباد با توجه به قول مساعد وزارت کشور به صورت تمام الکترونیک برگزار شود.
151 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری,
به گزارش  عصر اترک به نقل از سپهرآیین، 151 شعبه اخذ رای برای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در اسفراین برنامه ریزی شده است.
فرماندار اسفراین با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از این 151 شعبه اخذ رای، 95 شعبه ثابت و 56 شعبه هم سیار خواهند بود.
«جواد نوروزی» با اشاره به فعالیت 38 شعبه ثابت شهری و 3 شعبه سیار شهری، افزود: 57 شعبه ثابت روستایی و 53 شعبه سیار روستایی تدارک دیده ایم.
رییس ستاد انتخابات اسفراین با اشاره به اینکه همه تمهیدات برای انتخابات سالم فراهم شده است، خاطر نشان کرد: 75 شعبه ثابت و 41 شعبه سیار اخذ رای در بخش مرکزی و 20 شعبه ثابت و 15 شعبه سیار اخذ رای در بخش بام و صفی آباد برای اخذ رای و خلق حماسه حضور مهیا خواهد شد.
وی تاکید کرد: بناست انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای اسفراین و صفی آباد با توجه به قول مساعد وزارت کشور به صورت تمام الکترونیک برگزار شود.
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک