شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ساعت ۰:۲۹
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان بجنورد:

عید بزرگ مبعث حضرت محمد (ص) در امامزاده سید عباس بجنورد

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان بجنورد از برگزاری مراسم شب شهادت امام موسی کاظم (ع) تا شب عید مبعث حضرت محمد (ص)  از 31 اردیبهشت تا 4 اردیبهشت ماه به مدت 5 شب با حضور سخنران کشوری در امام زاده سید عباس (ع) بجنورد خبرداد.
عید بزرگ مبعث حضرت محمد (ص) در امامزاده سید عباس بجنورد,

 حجت الاسلام عظیم آسوده، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بجنورد در گفت وگو با خبرنگار عصر اترک با اعلام این خبر گفت: طی این 5 شب حجت الاسلام قدرتی از سخنرانان مطرح کشوری حرم حضرت معصومه(س) قم در محل امامزاده سید عباس (ع) بجنورد حضور و سخنرانی خواهند کرد.
وی افزود: در این 5 شب علاوه برسخنرانی، دعا،مداحی و مولودی خوانی و جشن بزرگ میلاد شب مبعث حضرت محمد(ص) با حضور علاقمندان و عاشقان اهل بیت برگزار می شود.
وی به برگزاری مراسمات ویژه در ماه های مبارک رجب و شعبان از سوی اداره اوقاف بجنورد در ایام میلاد ائمه اطهار(ع) ، روز پاسدار، جانباز و... در سطح امام زادگان شهرستان بجنورد اشاره کرد.
رونمایی از پرچم منقش شده به زیارت نامه امامزاده سید عباس(ع)
حجت الاسلام آسوده از برگزاری مراسم غباروبی امامزاده سید عباس (ع) بجنورد به صورت ویژه خبرداد وگفت: همچنین آیین اهدایی قرآن نفیس از طرف نماینده ولی فقیه استان و رونمای از پرچم منقش شده به زیارت نامه امام زاده با حضور پاسداران، جانبازان، خانواده شهدا ، معلمان و فعالان کارگری و... در 11اردیبهشت یا 14 اردیبهشت ماه امسال برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک