شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ساعت ۲۲:۸
معاون استاندار خراسان شمالی:

۵۰ درصد تصادفات خراسان شمالی در محور بجنورد-جنگل گلستان رخ می‌دهد

بجنورد- معاون امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بابیان اینکه ۵۰ درصد تصادفات خراسان شمالی در محور بجنورد-جنگل گلستان رخ می‌دهد بر ضرورت تسریع در حل مشکلات این محور تأکید کرد.
۵۰ درصد تصادفات خراسان شمالی در محور بجنورد-جنگل گلستان رخ می‌دهد,

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین علی نیا بعدازظهر سه‌شنبه در نخستین جلسه شورای اداری خراسان شمالی در سال ۹۶ که با حضور ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور برگزار شد، اظهار کرد: به سبب وجود منطقه حفاظت‌شده در محور بجنورد به جنگل گلستان حل مشکلات این محور، مستلزم توجه ویژه مسئولان است.

علی نیا با اشاره به اینکه ۵۰ درصد تصادفات خراسان شمالی در محور بجنورد-جنگل گلستان رخ می‌دهد تصریح کرد: نبود شانه راه و عرض کم و نیز دوطرفه بودن جاده، بیشترین حوادث و تصادفات استان را در این مسیر رقم می‌زند.

وی خواستار موافقت با افزایش حریم راه و تعریض جاده و تسهیل تردد خودروها به‌وسیله چهاربانده شدن این مسیر شد و ایجاد توقفگاه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی را در کاهش مشکلات محور بجنورد به جنگل گلستان حائز اهمیت برشمرد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام‌شده درزمینهٔ مدیریت و ساماندهی پسماند در خراسان شمالی، عنوان کرد: مجوزهای لازم به‌منظور عملیاتی شدن انتقال دفن گاه زباله بجنورد اخذشده است.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: مطالعات این طرح با تمام ملاحظات زیست‌محیطی انجام‌گرفته و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

علی نیا همچنین از ساماندهی زباله گردها و انبارهای جمع‌آوری ضایعات خبر داد و افزود: اقداماتی در این زمینه انجام‌شده تا از عایدات این محل نیز استفاده شود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک