جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ساعت ۱۱:۲۰

۱۱ محور همچنان مسدود است

 						11 محور همچنان مسدود است 					,
پلیس راهور نیروی انتظامی در موج دوم سفرهای نوروزی به شهروندان هشدار داد سرعت مطمئنه را در جاده های لغزنده و مه آلود رعایت و از عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد پرهیز کنند.
 
به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس راهور ، محور های شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز، پونل-خلخال در استان های گیلان و اردبیل، سرو آباد-پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی سی سخت- پادنا در استان کهکیلویه و بویر احمد و شیراز - جهرم در استان فارس مسدود است.

محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، استهبان - نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان، امیدیه-دیلم در استان خوزستان و روستای ارم-باوردان در استان هرمزگان مسدود است.

در استان آذربایجان غربی محور پیرانشهر-سردشت بارش باران گزارش شده است.

ترافیک در طول باند جنوب به شمال محور کرج - چالوس ،نیمه سنگین، باند شمالی آزادراه تهران - کرج پل کلاک تا پل فردیس-نیمه سنگین، جنوب به شمال محور هراز محدوده های سه راهی لاسم-سنگین و تونل تکاور و شرق استان تهران باند جنوب به شمال محور هراز-نیمه سنگین و باند جنوب به شمال محور منجیل به رودبار محدوه مسکن مهر رودبار-سنگین گزارش شده است.

سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک