جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ساعت ۴:۵۸
طی ۵ روز گذشته انجام شد؛

نام نویسی ۲۴۴۳ نامزد برای رقابت های انتخاباتی شوراها در خراسان شمالی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تاکنون به دو هزار و ۴۴۳ نفر رسیده است.
نام نویسی 2443 نامزد برای رقابت های انتخاباتی شوراها در خراسان شمالی,

محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: تا پایان روز جمعه چهارم فروردین ماه سال جاری و با گذشت پنج روز از زمان نام نویسی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا، در سطح استان دو هزار و‌۴۴۳ نفر کاندیدای شرکت در انتخابات شوراها شدند.

ایرانی افزود: از این تعداد ۳۵۶ نفر داوطلب شهری و دو هزار و ۸۷ نفر نیز در مناطق روستایی برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و‌روستا نامزد شده اند.

وی خاطر نشان کرد: طی این مدت یاد شده، ۱۰۰ نفر زن و دو هزار و ۳۴۳ نفر نیز مرد برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کرده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی با تاکید بر این نکته که داوطلبان برای حضور در این دور از رقابت های انتخاباتی، انجام نام نویسی خود را به روزهای پایانی ثبت نام موکول نکنند،‌ یادآورشد: داوطلبان فقط تا پایان وقت اداری ششم فروردین ماه برای نام نویسی در انتخابات شوراهای اسلامی برای ثبت نام فرصت دارند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک