شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ساعت ۲۳:۵۵

نوه صدام در نامه‌ای خطاب به ترامپ: جنازه پدر و عمویم را از ایران پس بگیرید

نوه دیکتاتور سابق عراق با نامه نگاری به رییس جمهور آمریکا ضمن ادعای این‌که جناز‌ه‌های پدر و عمویش در دست ایران است، خواهان کمک واشنگتن در این زمینه شده است.
نوه صدام در نامه‌ای خطاب به ترامپ: جنازه پدر و عمویم را از ایران پس بگیرید,

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نوه «صدام حسین» دیکتاتور سابق عراق که هشت سال جنگ را بر ایران تحمیل کرد و پس از آن هم به کشورهای همسایه خود تجاوز نمود، اینک مدعی شده که جنازه‌های پدر و عمویش در دست ایران است.

 وبگاه روزنامه ترکیه‌ای «دیلی صباح» در این زمینه نوشت: «مسعود عدی صدام» نوه صدام حسین، رییس جمهور سابق عراق در نامه‌ای ارسالی به «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا خواسته  تا جنازه عمو و پدرش که به ادعای وی در دست ایران است، پس گرفته شوند.

بر این اساس، مسعود عدی صدام در نامه خود به ترامپ نوشته است: «من بعنوان نوه صدام از شما درخواستی دارم. جنازه‌های "عدی حسین" پدرم، و "قصی حسین" عمویم در دست ایران است و این کشور حاضر به برگرداندن آن‌ها نیست.»

وی در ادامه نامه خود مدعی شد: «ایران در زمان "اوباما" رییس جمهور سابق آمریکا موفق به دستیابی به جنازه‌های بستگان من شده است. لطفا از نفوذ خود در این رابطه استفاده نمایید تا این جنازه‌ها به ما بازگردانده شوند.»

عدی به همراه برادر کوچکترش قصی و پسرانشان چند ماه پس از سقوط بغداد، در 22 ژانویه 2003  در شهر موصل با نیروهای آمریکایی درگیر و پس از شش ساعت نبرد کشته شدند.

عدی صدام حسین پسر ارشد صدام حسین و قصی صدام حسین نیز پسر دوم دیکتاتور عراق بودند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک