جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ساعت ۳:۳۰
در گفت و گو با عصر اترک عنوان شد:

نمایشگاه بهاره با نام بجنورد به کام مشهدی ها/نخاله های ساختمانی، شهرک فرهنگیان را تهدید می کند

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر بجنورد با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره بجنورد 23 اسفند ماه آغاز به کار می کند، گفت: پیش بینی می شود که اغلب غرفه داران این نمایشگاه تولیدکنندگان پوشاک مشهد باشند که حضور آنان به کاسبان بجنوردی آسیب جدی خواهد زد.
نمایشگاه بهاره با نام بجنورد به کام مشهدی ها/نخاله های ساختمانی، شهرک فرهنگیان را تهدید می کند,

حسین نقیب، رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر بجنورد در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه بهاره بجنورد 23 اسفند ماه فعال خواهد شد، پیش بینی می شود که تولیدکنندگان پوشاک خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

نقیب تصریح کرد: با توجه به اینکه حجم تولید و قدرت رقابتی تولیدکنندگان پوشاک مشهد بسیار بالا است، آنان با عرضه کالاهای نه چندان کیفی و با قیمت پایین به طور حتم به کاسبان بجنوردی آسیب جدی وارد خواهند کرد.

وی افزود: این در حالی است که کاسبان بجنوردی در این بحران اقتصادی و اجاره بهای بالای مغازه های خود، چشم انتظار بازار شب عید هستند که با ورود این تولیدکنندگان غیر بومی به طور حتم نابود خواهند شد و این ظلمی به این صنف خواهد بود.

وی با تاکید بر این نکته که از برگزاری این نمایشگاه استقبال خواهیم کرد، گفت: در عین حال خواستار هستیم که غرفه ها فقط به کاسبان بجنوردی اجاره داده شود.

نقیب در بخشی دیگر از سخن خود از جانمایی محل جدید تخلیه نخاله های شهر بجنورد در شهرک فرهنگیان از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان جانمایی شده است، گلایه کرد و گفت: تخلیه این نخاله ها در این محل جدید به منظر شهری این منطقه آسیب زده است.

وی همچنین با بیان اینکه در درون این نخاله های ساختمانی، موریانه نیز وجود دارد، اذعان کرد: تخلیه این نخاله هایی که همراه با موریانه است، در آینده ساختمان های این شهرک را تهدید خواهد کرد.

وی با تاکید بر این نکته که مناسب ترین منطقه برای تخلیه نخاله های شهر بجنورد، دفن گاه زباله های باباموسی است، خواستار شد: انتخاب منطقه شهرک فرهنگیان برای تخلیه نخاله ها از دستور کار خارج شود و این نخاله ها به دفن گاه زباله های منطقه باباموسی منتقل شوند تا این نخاله ها پوشاننده ای بر روی زباله های این منطقه باشد.

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر بجنورد خاطر نشان کرد: با این اقدام بهداشت دو منطقه مسکونی باغچق و علی آباد نیز حفظ خواهد شد.

نقیب یادآور شد: راه دسترسی به دفن گاه زباله باباموسی نیز زیرسازی شده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک