شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ساعت ۱:۳۸

عضو جامعه روحانیت:با جلیلی دعوا نداریم /معلوم نیست رئیسی نامزد نهایی باشد /ناظر بی‌تفاوت نیستیم

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: جامعه روحانیت به عنوان نهاد موثر و با سابقه پدر معنوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب است البته ناظر بی تفاوت نیست و فکر، ایده، نظرات و راهنمایی های خود را مطرح می‌کند.
عضو جامعه روحانیت:با جلیلی دعوا نداریم /معلوم نیست رئیسی نامزد نهایی باشد /ناظر بی‌تفاوت نیستیم,

حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفتگو با خبرآنلاین درباره اعلام 21 چهره اصولگرا در مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب و انتخاب نامزد نهایی از میان آنها گفت: براساس سازوکارها پیش بینی شده در چند مرحله گزینه نهایی انتخاب خواهد شد و همه هم تعهد دادند و پذیرفتند نامزد نهایی هر کس بود بقیه به نفع او انصراف دهند و دیگر وارد صحنه انتخابات نشوند.

وی درباره نقش جامعه روحانیت مبارز تهران در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار کرد: جامعه روحانیت به عنوان نهاد موثر و با سابقه پدر معنوی جمع است البته ناظر بی تفاوت نیست و فکر، ایده، نظرات و راهنمایی های خود را مطرح می کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با رد این تحلیل که آیت الله ابراهیم رئیسی نامزد نهایی اصولگرایان است و برگزاری مجمع ملی و انجام انتخابات مرحله ای بین 21 چهره اصولگرا اقدامی نمایشی بود یادآور شد: خیر این طور نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سئوال که یعنی هنوز معلوم نیست که آیت الله ابراهیم رئیسی نامزد نهایی اصولگرایان و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باشد؟ ادامه داد: خیر نظر جمع بعد از بررسی ها، رایزنی ها، مشورت ها و گفتگوها معلوم می شود بنابراین در مجموع باید گفت چه بسا این طور بشود و چه بسا نشود.

وی درباره نپیوستن سعید جلیلی و جبهه پایداری به مکانیزم انتخاب نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب توضیح داد: طبعا خودشان مستقل عمل می کنند و هیچ کس هم با آنها دعوا ندارد.

رهبر در پاسخ به این سئوال که اگر پایداری و جبهه مردمی مستقل عمل کنند این اقدام آنها برای اصولگرایان رأی شکن نخواهد بود؟ گفت: اگر تعدد نامزد باشد به طور طبیعی آرای اصولگرایان خرد می شود.

29214

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک