شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ساعت ۵:۵۸
امام جمعه موقت بجنورد:

بخشی از هزینه های عروسی و عزا صرف بیماران سرطانی شود

امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به وجود 1580 بیمار سرطانی در خراسان شمالی خواستار صرف بخشی از هزینه های عزاداری به بیماران سرطانی شد.
بخشی از هزینه های عروسی و عزا صرف بیماران سرطانی شود,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضلی، امام جمعه موقت بجنورد در نماز عبادی و سیاسی جمعه اظهار کرد: چه خوب است وقف ها با نیت کمک به درمان بیماران سرطان انجام شود.

حجت الاسلام ابوالفضلی با بیان اینکه  بیماران مبتلا به بیماری سرطان در استان نیاز مبرم به کمک خیران دارند، افزود: از تعداد بیماران مذکور  100 نفر افراد کمتر از 16 سال و 600 نفر نیز خانم هستند.

وی همچنین افزود: 238 نفر از این بیماران نیز تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند.

به گفته وی، ماهانه مبلغ سه میلیارد ریال از طریق خیران به این بیماران کمک می شود اما هزینه درمان بسیار بالا است و این بیماران نیازمند کمک بیشتر هستند.

خطیب نماز جمعه بجنورد با اشاره به حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو و شهادت و آسیب رسیدن تعدادی از آتش نشان ها در تهران، عنوان کرد: در روایات بیان شده افرادی که در زیر آوار جان خود را از دست دهد شهید است و باید تمام تلاش ها انجام شود تا رنج خانم های داغ دیده کاسته شود.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه هر زمانی که در این کشور حادثه ای رخ داده مردم نیز برای کمک رسانی در صحنه حاضر بوده اند، تصریح کرد: در این حادثه نیز مردم برای کمک به آتش نشان ها در پایگاه های انتقال خون برای اهدای خون حاضر شدند.

وی در ادامه به حوادث اتفاق افتاده در بهمن ماه اشاره کرد و گفت: حوادث زیادی در بهمن ماه اتفاق افتاده است که یکی از آن ها اعدام حسنعلی منصور توسط شهید بخارایی در اوال بهمن سال 43 بوده است و در حقیقت پایه های انقلاب از این تاریخ شکل گرفت.

امام جمعه موقت بجنورد افزود: در تاریخ چهار بهمن ماه نیز زمزمه های حضور امام راحل از پاریس به ایران شنیده شد که بختیار اعلام کرد چنین اجازه ای را نخواهد داد اما بعد از تجمع حدود 100 تن از شخصیت های بزرگ این انقلاب در مسجد دانشگاه تهران موجب شد تا بختیار مجبور شود از بستن فرودگاه که چنین کاری نیز انجام داده بود خودداری کند.

حجت الاسلام ابوالفضلی خاطرنشان کرد: از بهمن ماه سال 57 تاکنون نیز حوداث زیادی توسط دشمنان در این کشور اتفاق افتاده است و تاکنون نتوانسته اند به هیچ یک از اهداف خود دست یابند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
جوان | 1395/11/01
0
1
بخشی از هزینه های عروسی و عزا !!! مردم بخور تا خورده نشی شدنا کجائین شما!!!
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک