شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ساعت ۲:۷
نماینده مردم شهر‌بابک در مجلس:

زیرساخت‌ واحدهای صنعتی در شهربابک کافی نیست

نماینده مردم شهر‌بابک در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود برق و نبود زیرساخت‌های لازم برای واحدهای صنعتی از مشکلات اساسی در شهرستان شهربابک است.
زیرساخت‌ واحدهای صنعتی در شهربابک کافی نیست,

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی اسدی صبح امروز در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه یک هزار و 360 پروانه بهره‌برداری در استان کرمان وجود دارد، اظهار داشت: نداشتن نیروی متخصص، سود بالای وام‌ها و ضمانت زیاد برای واحد‌های صنعتی شهربابک از جمله مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی در این حوزه است.

وی افزود: ‌کمبود برق و نبود زیرساخت‌های لازم برای واحدهای صنعتی از مشکلات اساسی شهرستان شهربابک است.

اسدی همچنین نبود خانه صنعت و معدن، نبود نمایندگی شهرک‌های صنعتی و سازماندهی نشدن شهرک‌های صنعتی را از دیگر مشکلات واحدهای صنعتی دانست و بیان داشت: گلایه بسیار زیادی در حوزه شهرک‌های صنعتی وجود دارد.

وی ادامه داد: برخی افراد با ورود به این حوزه زمین‌هایی را اخذ کرده، اما همانطور رها شده است که باید تعیین تکلیف شوند و به طریقی به افراد توانمند واگذار شود.

اسدی ابراز داشت: مراجعه چند‌ باره سرمایه‌گذاران برای اخذ مجوز به استان کرمان برای سرمایه‌گذاری در شهرستان شهربابک یکی از مشکلات مهم است و باید این راه سرمایه‌گذاری تسهیل شود.

به گزارش فارس، اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان در نشست امروز صبح خود با حضور مهدی حسینی‌نژاد سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان به بیان دیدگاه‌ها و سئوالات خود در مورد صنعت، معدن و تجارت استان کرمان پرداختند.

انتهای پیام/2446 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک