جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ساعت ۰:۴۸
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:

فضاهای ورزشی در استان زنجان توسعه یابد

زنجان-مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش این استان دارای ظرفیت های خوبی برای مطرح شدن در سطح ملی و جهانی است و گفت: باید فضاهای ورزشی در استان زنجان توسعه یابد.
فضاهای ورزشی در استان زنجان  توسعه یابد,

به گزارش خبرنگار مهر، سید ارسلان حسینی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره فوتسال جام مهرانه در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان، افزود: انجمن مهرانه نگاه بسیار خوب و اخلاقی دارد.

وی اظهار کرد: توجه به امر ورزش در سلامت افراد جامعه بسیار تاثیر دارد و باید به مقوله ورزش بهاء و ارزش داده شود و تحقق این امر مهم نیاز به سرمایه گذاری دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان به لزوم افزایش سرانه ورزشی برای توسعه ورزش همگانی در بین جوانان و جامعه تاکید کردو گفت: باید با همکاری و مشارکت خیرین سرانه ورزشی افزایش یابد.

حسینی تاکید کرد: انجمن‌های مهرانه و یا مؤسسه خیریه روزبه برای توسعه ورزش همکاری کنند تا موفقیت در رشته  های ورزشی توسعه یابد.

وی افزود: استان زنجان دارای پیشکسوتان و ورزشکاران و مربیان  خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی است و باید از ظرفیت برای توسعه ورزش استان به خوبی استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش استان زنجان دارای ظرفیت های خوبی برای مطرح شدن در سطح ملی و جهانی است، تصریح کرد: خوشبختانه زنجان دارای قهرمانان خوبی جهانی و آسیایی و ملی در بعد ورزش‌های قهرمانی است.

حسینیبر لزوم داشتن تیم های ورزشی بخصوص تیم فوتبال زنجان در لیگ‌های معتبر کشور تاکید کرد و گفت: باید فضاهای ورزشی در استان  زنجان توسعه یابد.

در ادامه این مراسم مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه استان زنجان گفت: باید در حوزه ورزش قهرمانی و تیم‌داری فکری به حال ورزش زنجان شود.

اصغر وثوق ابراز کرد: استان زنجان در لیگ‌های برتر و در بخش‌های تیمی هیچ نماینده ورزشی ندارد و این استان می‌تواند با ظرفیت بالایی که دارد در لیگ‌های برتر معتبر کشور تیم‌داری کند.

وی بر  امر آموزش در حوزه پیشگیری از سرطان تاکید کردو گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در واحد پیشگیری مهرانه از برنامه های مهم  مهرانه است و انجمن خیریه مهران تنها در حوزه درمان رسالت  ندارد واصلی‌ترین رسالت این انجمن در حوزه پیشگیری  است.

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک