جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ساعت ۲۳:۵۳
ثروتی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک عنوان کرد:

ارائه مشاوره به نظام، رویکرد جبهه مردمی انقلاب اسلامی/جبهه مردمی استان تشکیل می شود

نماینده پیشین مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس گفت: بنیانگذاران جبهه مردمی انقلاب اسلامی و حامیان این جبهه حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی و ارائه مشاوره به نظام را به عنوان رویکرد اصلی خود تعریف کرده اند و آن را دنبال می کنند.
ارائه مشاوره به نظام، رویکرد جبهه مردمی انقلاب اسلامی/جبهه مردمی استان تشکیل می شود,

موسی الرضا ثروتی، نماینده پیشین مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: چندی پیش 10 نفر از دلسوزان این نظام از جمله آقایان رحیمیان نماینده نهاد رهبری در بنیاد شهید، حاج بابایی، طالب زاده و بانو دستجردی، بنیان جبهه مردمی انقلاب اسلامی را بنا گذاشتند.

ثروتی افزود: در همین راستا، حتی بیش از 200 نماینده ادوار مجلس از جمله بنده نیز به جمع حامیان از این جبهه پیوسته ایم.

وی حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی، حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و ارائه مشاوره به نظام را رویکرد اصلی تشکیل این جبهه عنوان کرد.

به گفته وی، در درون این جبهه کارگروه های مختلفی تشکیل شده اند که محور موضوعات آنان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستند.

نماینده پیشین مردم پنج شهرستان خراسان شمالی تصریح کرد: بانیان و حامیان تشکیل این جبهه، ساختار و تشکیلاتی را برای انجام مطالعات اجرایی برای حمایت از انقلاب اسلامی بنا نهاده اند تا بتوانند به هر سه قوا و مردم مشاوره دهند.

ثروتی در خاتمه یادآور شد: تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان ها نیز در حال پیگیری است که هم اکنون برخی از دلسوزان و علاقمندان خراسان شمالی در حال رایزنی برای تشکیل این جبهه در استان هستند.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک