جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ساعت ۶:۳۲
فرماندار مانه وسملقان:

آیت الله هاشمی رفسنجانی نزدیکترین شخص به امام راحل و رهبری بودند

جلسه هما هنگی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور روحانیت شیعه و اهل تسنن، فر ماندار مانه و سملقان و جمعی از مسئولین شهرستان بر گذار شد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی نزدیکترین شخص به  امام راحل و رهبری بودند,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری آشخانه، فر ماندار مانه و سملقان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در   تمام سختی ها ی انقلاب اسلامی در کلیه مواقع ضروری و سیاست  گذاری های دا خلی و خارجی نزدیکترین شخص به امام راحل و مقام معظم رهبری بودند.

 غلامرضا عوض زاده افزود: پیام مقام معظم رهبری در خصوص در گذشته آیت الله هاشمی رفسنجانی دارای نکات بسیارحساس و قابل تحمل بود که برای همه ما اتمام حجت است.  زیرا وجود  مرحوم آیت الله رفسنجانی برای نظام اسلامی یک سر مایه بزرگی بود که از دست دادیم.

 وی گفت: تمام نگاه های  آیت الله هاشمی رفسنجانی  خدمت به انقلاب و نظام اسلامی بود که مردم هم از این رو در مراسم تشیع پیکر آن مجاهد راه انقلاب اسلامی قدر دانی خودرا نشان دادند.

فر ماندار مانه و سملقان افزود: اگر چه امروزه در نظام اسلامی ما جای خالی آیت الله هاشمی  احساس می شود اما باید  در خصوص فضای وحدتی که به وجود آمده حرکت کنیم زیرا حرکت و خواسته آقای رفسنجانی در جامعه اسلامی وحدت و یک پارچگی  نظام در مقابل بد خواهان به انقلاب و رهبری نظام بود.

در ادامه آخوند خوشنظر امام جمعه اهل تسنن دهستان جیرانسو  شهرستان مانه و سملقان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی  از کسانی بود که مورد احترام  جهانیان  بود. 

 وی اضافه کرد: هاشمی متعلق  به تمام ملت ایران است که در جهان کنونی آ نرا مغزمتفکر  نظام می دانستند که بر این اساس ملت ایران هم در تشیع جنازه آن بزرگوار قدر شناشی خودر ا نشان دادند که امید واریم ماهم بتوانیم  با شرکت در مراسم یاد بود درگذشت آن بزر گوار دین خود را ادا کنیم.

لازم به ذکر است که مراسم یادبود درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهر آشخانه فردا ساعت 30/9 تا 30/11 در محل مسجد صاحب الزمان شهر آشخانه برگزار می شود.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک