شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ساعت ۳:۴۵
مدیرکل بنیاد شهید استان همدان:

امسال باید ۱۲۰ مزار شهید در همدان ساماندهی شود/ اختصاص ۶۰ درصد از اعتبارات تا پایان سال

مدیرکل بنیاد شهید استان همدان با بیان اینکه ساماندهی قبور شهدا از سال 83 آغاز شده و تاکنون 7 هزار و 239 مزار ساماندهی شده است، گفت: تعداد 120 مزار برای ساماندهی تا پایان امسال باقیمانده است.
امسال باید 120 مزار شهید در همدان ساماندهی شود/ اختصاص 60 درصد از اعتبارات تا پایان سال,

ناصر عارف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه استان همدان در ساماندهی مزار شهدا یکی از استان‌های پیشتاز است اظهار کرد: تعداد 120 مزار از قبور شهدا برای ساماندهی باقیمانده است.

وی با بیان اینکه آغاز پروژه در سال 83 بوده است، افزود: با اعتبارات در نظر گرفته شده مصمم به ساماندهی مزار شهدا تا پایان سال هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با اشاره به اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده بستگی به اعتبارات دولت دارد خاطرنشان کرد: تصمیم بر آن شده که 60 درصد آعتبارات لازم برای ساماندهی به این مهم اختصاص یابد.

وی با تاکید بر اینکه اگر اعتبار لازم برای ساماندهی داده نشود پروژه به سال آینده موکول خواهد شد افزود: ساماندهی مزار شهدا عملی برای حفظ و نگهداری از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا با امام و رهبری است.

عارف با اشاره به اینکه شهدا در راه خدا و دفاع از سرزمین و ناموس جان خود را فدا کردند یادآور شد: گرانمایه‌ترین کالا نزد هرکس جان اوست و شهدا با تقدیم جان خود درس گذشت و فداکاری را به ما و نسل های آینده آموختند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) گفت: تربت شهدا تا ابد زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان خواهد بود چرا که شهیدان راه اباعبدالله(ع) را پیموده و دین خود را یاری کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با تاکید بر اینکه شهیدان نقش اساسی در حفظ دین و اطاعت از رهبری داشتند اظهار کرد: امنیت و آسایشی که ما در آن به سر می‌بریم همه مرهون خون پاک شهداست و ما باید با اعمال و رفتار خود ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/89047/ب

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک