جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ساعت ۰:۵۸
استاندار سمنان:

زمان گزینش بر اساس گرایش سیاسی گذشته است

سمنان - استاندار سمنان، گفت: امروز زمان گزینش های شغلی بر اساس گرایش های سیاسی گذشته و باید عدل و انصاف ملاک گزینش افراد برای انجام امور در استان باشد.
زمان گزینش بر اساس گرایش سیاسی گذشته است,

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا خباز صبح چهارشنبه در همایش گزینشگران استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه رسالت گزینشگران، عدل، داد و قضاوت بر اساس صلاحیت است، خطاب به گزینشگران ابراز داشت: اجازه ندهید تا افراد نا سالم به ادارات و ارگان ها راه پیدا کنند و از سوی دیگر تلاش کنید تا انسان های سالم و شایسته را شناسایی و نسبت به جذب آنها اقدام کنید.

وی با بیان اینکه کار گزینشگران بسیار حساس و ظریف است، افزود: باید گزینشگران در همه حال خدا را مد نظر قرار دهند و حب و بغض ها در تصمیماتشان نفوذ نکنند.

استاندار سمنان همچنین گفت: امروز باید بپذیریم که زمان استخدام ها بر اساس نگاهها و مصالح سیاسی گذشته و در حال حاضر باید بر اساس شایسته سالاری و اخلاق مداری انجام شود.

خباز با بیان اینکه کار گزینشگران همچون قضات است و باید شرط انصاف و عدل در آن رعایت شود، ابراز داشت: میانه روی و اعتدال شرط یک زندگی سالم و درست است و گزینشگران به این مسئله توجه خاص کنند.

وی افزود: دنیا و آخرت لازم و ملزوم یکدیگر هستند و باید به هر دو توجه کرد لیکن گزینش گری امری است که با حق الناس همراه می شود و در آن مرز بین خیر و شر باریک تلقی می شود.

استاندار سمنان همچنین آموزش را رکن اصلی استخدام ها دانست و گفت: همه ما نیاز به آموزش داریم و بی شک این آموزش‌ها نقشی موثر در رشد و اعتلای کشور دارد.

خباز همچنین تاکید کرد: گزینشگران نگاهی اصلاح گرایانه داشته باشند و مبنا را بر اصلاح رفتار قرار دهند.

خباز در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین شخصیت علمی و سیره آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخت و ابراز داشت: آن مرحوم یک شخصیت باهوش، مقتدر و سربازی فداکار در خدمت امام و رهبری بود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک