شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ساعت ۱۵:۹
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

راه آیت الله هاشمی را با وحدت و انسجام ادامه دهیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی  با بیان اینکه نام آیت الله هاشمی رفسنجانی با عنوان "آیت الله انقلاب" با مبارزات ملت ایران گره خورده و جدایی ناپذیر است، گفت: راه آیت الله هاشمی را با وحدت و انسجام ادامه دهیم.
راه آیت الله هاشمی را با وحدت و انسجام ادامه دهیم,

محمدتقی ایرانی، در گفت‌وگو با خبرنگار عصر اترک، ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفنجانی، اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی با سالها مبارزه و مجاهدت در کنار امام و رهبری شخصیتی بی نظیر بود که حامی امام و رهبری و مردم انقلابی بود.
وی افزود: ایشان از شخصیت‌های تاثیر گذار در قبل و بعد از انقلاب و کسی است که هیچگاه دست از دفاع از آرمانهای انقلاب برنداشت و تا آخرین لحظه نگران انقلاب و مردم بود. 
وی از ارتحال آیت الله هاشمی به عنوان صدمه بزرگی به انقلاب، روحانیت و تفکر مترقی که امام(ره) را در دوران انقلاب به پیروزی رساند، نام برد و گفت: کسی جای این شخصیت برجسته را پر نخواهد کرد.
ایرانی با بیان اینکه ملت، حامی بزرگ رهبری و انقلاب را از دست داد از ملت ایران خواست تا راه آیت الله هاشمی رفسنجانی را با وحدت و انسجام و پیروی از رهبری ادامه دهند و نگذارند آرمان های انقلاب و رهبری در انزوا بماند.
ایرانی تصریح کرد درگذشت این عالم جلیل القدر همانند حضورشان در دوران حیات پر خیر و برکتشان رحمت و وحدت افرین است و ملت ایران با پیروی از امام و آرمان های انقلاب، مقام معظم رهبری را تنها نمی گذارند.
انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک