شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۷۵۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ساعت ۱:۱
معاون آبخیزداری و مدیر هماهنگی پروژه بین المللی منارید خراسان شمالی:

۶۸ پروژه معیشت خانگی در روستای سرداب شیروان ایجاد شد

معاون آبخیزداری و مدیر هماهنگی پروژه بین المللی منارید خراسان شمالی گفت : 68 پروژه معیشت خانگی از طریق صنعت نساجی ،ریسندگی و توسعه قالی بافی در روستای سرداب شیروان ایجاد شده است .
68 پروژه معیشت خانگی در روستای سرداب شیروان ایجاد شد,

به گزارش  عصر اترک به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان ،محمدفرامرز در دومین کمیته مدیریت حوزه آبخیز شهرستان شیروان، پروژه های اولویت دار استان را در مسائل اجتماعی و اشتغالزایی دانست و افزود: گام اصلی دراین مسیرآموزش و ظرفیت سازی در بین مردم است .

فرامرز افزود: بازدید کارشناسان فنی سازمان جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، منابع طبیعی و آبخیزداری و آب منطقه ای از روستاهای پایلوت پروژه به منظور امکان سنجی اجرای پروژه های مدیریت آب و خاک و مسکن، شناسایی فرصت های همکاری پروژه بین المللی منارید با شرکت های دانش بنیان تحت نظارت پارک علم و فناوری در راستای امکان همکاری در زمینه های پژوهشی از جمله مقالات، تحقیقات و پایان نامه های دانشجویی، نقشه برداری و آنالیز فنی کانال بتنی روستاهای بربرقلعه، تفتازان و قلهک توسط کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی از دیگر اقدامات صورت گرفته برای این طرح بوده است

وی گفت: همچنین در این راستا تدوین سند راهبردی پروژه بین المللی منارید استان خراسان شمالی تشکیل منظم کارگاه های آموزشی، توانمندسازی و ظرفیت سازی جوامع محلی و ایجاد انسجام و مشارکت  که متشکل از سرگروه های اعضای خرد می باشد

فرامرز اضافه کرد: به روش  پایدار مشکلات را حل کنیم تا دیگر مردم دغدغه اشتغال نداشته باشند.

وی عنوان کرد :روستا هایی که شامل این طرح  در شهرستان شیروان می باشد، تفتازان، قلهک و سرداب است که تاکنون 90 نفر عضو آن هستند.

فرامرز اظهار داشت پروژه معیشتی روستای تفتازان 25شغل در بخش توسعه صنعت نساجی با اعتباری بالغ بر 125 میلیون ریال است وپروژه عمرانی این روستا احداث فاز اول کانال بتنی انتقال آب با مشارکت 55درصدی جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر 390میلیون ریال می باشد.

انتهای پیام /م الف 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
از اهالی منطقه قوشخانه شیروان | 1395/10/06
0
1
سلام - هر کاری را که سایر ادارات طبق روال خودشان در این منطقه انجام داده اند را سرجمع می کنند و در قالب طرح منارید به مردم قالب می کنند . مثلا جهاد کشاورزی کانالهای بتنی سه روستا را آنالیز فنی کرده یعنی تازه برنامه ریزی کرده تا بعدها اگه اعتباری بود و دلشون خواست کم کم بسازند و به عبارتی هنوز کاری انجام نشده و تازه این کارها جزو وظایف معمول جهاد است اما این آقا اومده و بنام منارید و فعالیتهای خودش گزارش کرده . این یعنی فریبکاری .
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک