شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۱۸۴۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ساعت ۰:۲۹
پس از انجام رقابت‌های مختلف

برترین‌های جشنواره ورزشی معلولان و جانبازان خراسان شمالی مشخص شدند

برترین‌های جشنواره ورزشی معلولان و جانبازان خراسان شمالی در فاروج پس از انجام رقابت‌های مختلف مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، جشنواره ورزشی معلولان و جانبازان خراسان شمالی در رشته‌های تنیس روی میز، تیر و کمان،رشته دارت، والیبال نشسته در فاروج برگزار که شامگاه جمعه به کار خود پایان داد.

بر اساس نتایج کسب‌شده در رشته تنیس روی میز بانوان، مقام اول به منا مسعودی از فاروج، مقام دوم به زهرا محمدزاده از شیروان و مقام سوم به اعظم نیازمند از بجنورد رسید.

همچنین در رشته تنیس روی میز برادران مقام اول توسط محمد یاری، مقام دوم از سوی مهدی رزم‌دیده و مقام سوم توسط حبیب بلوریان هر سه از شیروان کسب شد.

در رشته تیر و کمان در بخش بانوان مقام اول به فاطمه ناصری از فاروج مقام دوم فاطمه تقوایی مقدم از فاروج و مقام سوم به خدیجه ایزانلو از بجنورد رسید.

در رشته دارت بخش خواهران هم فاطمه شاکری از فاروج مقام نخست، شراره خاکشور از بجنورد مقام دوم و فاطمه کریمی از فاروج مقام سوم را به دست آوردند.

مقام اول دات برادران هم توسط محمدجواد رسولی از گرمه کسب شد و عناوین دوم و سوم به ترتیب به علی طایفی از گرمه و حمیدرضا لاچین از بجنورد رسید.

در رشته تیمی والیبال نشسته هم، شهرستان بجنورد مقام اول جشنواره ورزشی معلولان و جانبازان خراسان شمالی را کسب و  تیم شهرستان شیروان مقام دوم و  شهرستان فاروج مقام سوم را کسب کرد.

انتهای پیام/63002/ن20/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک