شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۱۷۸۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ساعت ۶:۴۰
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی خبرداد:

افزایش اعتبارات راه آهن جوین- اسفراین- بجنورد به ۴۰ میلیاردتومان

بجنورد- نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات راه آهن جوین- اسفراین- بجنورد به ۴۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزار ش خبرنگار مهر، هادی قوامی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهارکرد: اعتبارات راه آهن جوین- اسفراین- بجنورد ۱۷ میلیارد تومان تخصیص یافته بود که به ۴۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

قوامی تصریح کرد: ۱۷ میلیارد تومان برای راه میامی- جاجرم- سنخواست – اسفراین اعتباردر نظرگرفته شده بود که به ۱۰ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

قوامی با اشاره به اینکه این راه مهمترین راه جنوب استان است، افزود: در حال حاضر ۲۰ کیلومتر از این راه زیربارترافیک رفته و مابقی این راه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده است که با جذب کوچکترین سرمایه به اتمام خواهدرسید.

وی بیان کرد: با به اتمام رسیدن این راه فاصله شهرهای استان به استان تهران ۱۲۰ کیلومتر و تا مشهد ۸۰ کیلومتر کوتاه می شود.

نماینده مردم اسفراین گفت: امسال ۲۲ میلیارد تومان برای پرداخت خسارت حوادث طبیعی به ویژه خسارت به بخش کشاورزی استان تصویب شده است که باید این سرمایه با پیگیری ها تلاش شود در توسعه زیرساخت ها به کارگیری شود.

قوامی افزود: در پروژه های استانی رشد مثبت داشته ایم و باید در جذب اعتبار و پیمانکاربرای شروع پروژه ه های عمرانی در استان تلاش شود.

وی بیان کرد: باید پروژه ها بر اساس یک چشم انداز و با برنامه ریزی پیش بروند و اینکه در همه پروژه ها ورود پیداکنیم و با کمبود اعتبارمواجه شویم نیمه تمام بگذاریم درست نیست.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک