جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۱۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۶/۱۱ - ساعت ۱۴:۳۳
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی :

دولت سوریه در اوج قدرت است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت سوریه در اوج قدرت است گفت : چنین دولت قدرتمندی که پیروزی های متوالی را در برابر تروریستها بدست می آورد جه نیازی به استفاده از سلاح های شیمایی دارد.
دولت سوریه در اوج قدرت است,عبدالرضا عزیزی،سوریه،سلفی ها ووهابی ها،حقوق بشر،کمیسیون اجتماعی
 
عبدالرضا عزیزی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار اترک در شیروان اظهار داشت : دولت های غربی که هم دست تروریستهای سلفی و وهابی ها می باشند در صورت حمله به سوریه آن هم  بدون هماهنگی با شورای امنیت نشان دهنده این است که این کشورها تروریست دولتی  می باشند.
 
وی در ادامه افزود : دولت های غربی به ویژه آمریکا و اسرائیل ادامه دهنده راه هیلتر هستد همانطور که این دیکتاتور به دنبال بهانه جهت جنگ افروزی با اتریش بود در این زمان نیز دشمنان دولت سوریه به بهانه استفاده این دولت از سلاح شیمایی که نتواستند این موضوع را نیز در جوامع بین الملل  به اثبات برسانند قصد تجاوز به این کشور مسلمان را دارندکه نشان از دیکتاتور بودن این دولتمردان  است.
 
عزیزی ، تمام شعارهای دفاع از حقوق بشر را که دولتمردان غربی فریاد می زنند را عبث و بیهوده عنوان کرد و آنها را از درک حقیقی حقوق بشر ناتوان خواند.
 
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا اولین کشوری است که از سلاح های شیمایی و اتمی بر علیه کشور دیگری استفاده کرده است گفت : کشوری که چنین جنایت های از قبیل کمک به رژیم بعث عراق جهت استفاده از سلاح شیمایی بر علیه رزمندگان ایران و کردهای حلبچه در زمان هشت سال دفاع مقدس انجام داده است  نشان از تروریست بودن این کشور می دهد.
 
وی در ادامه افزود : دوماه پیش، آمریکا محموله شیمایی را در اختیار تروریست ها قرار داد که بر علیه سوریه استفاده شود و در این زمان همین کشور دیکتاتور ، سوریه را به اتهام استفاده از سلاح های شیمایی تهدید به حمله کرده است.
 
عزیزی اظهار داشت: آمریکا ثابت کرده که حقوق بشر برایش ارزش و معنا ندارد و آنچه برایش اهمیت دارد قدرت بوده و ملت هایی را زیر پرچم خود آورده که دموکراسی و مردم سالاری در آن ساری نشده است و خادم حلقه به گوش این دولت مستکبر هستند زیرا دولت های همچون بحرین، عربستان، اردن و مصر که بدون رای مردم حاکمیت دارند، رنگی از دموکراسی و حقوق بشر ندارند.
 
وی گناه دولت سوریه را که بهانه حمله آمریکا و دولتمردان غربی شده است را حضور این کشور مسلمان در جبهه مقاومت در برابر دشمنان خود  و خادم حلقه به گوش نبودن این کشور در برابر این دولتمردان مستکبر ذکر کرد .
 
رئیس فراکسیون روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریان سوریه در استفاده از سلاح های شیمایی همانند جریان به کارگیری صلح آمیز کشور ایران از انرژی هسته ای است گفت: غرب همواره ایران را به ساخت سلاح های شیمایی متهم کرده و این درحالی است که فرزند نامشروع آمریکا یعنی اسرائیل با خوی قدرت طلبی، قانون جنگل را در جهان حاکم کرده است.
 
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در پایان با طرح این سوال که اگر تروریستهای که در قالب تظاهرات انقلابی در دولت سوریه فعالیت می کنند در کشورهای آمریکا و انگلیس اینگونه کارها را انجام دهند این کشورها چه واکنشی نشان خواهند داد گفت : همین کشورها در لحظات اول تحرکات آنها از تمام جوامع بین الملل جهت مقابله با این تروریستهای در چهره انقلابی کمک خواسته و تحرکات آنها را در نطفه خفه خواهند کرد .
 
انتهای پیام%
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک