جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۱۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۵/۱۹ - ساعت ۲۳:۹
شهردار شیروان :

تعریض خیابان امام خمینی (ره) شیروان در صورت توافق مالکان تحقق می یابد

شهردار شیروان گفت : در صورت توافق مالکان تجاری خیابان امام خمنی (ره) تعریض این خیابان محقق خواهد شد .
 تعریض خیابان امام خمینی (ره) شیروان در صورت توافق مالکان تحقق می یابد,

قاسم کوهستانی در گفتگو با خبرنگار اترک در شیروان با اشاره به اینکه اجرای تعریض خیابانهای شیروان را در دستور کار قرار دارد افزود : تعدادی از مالکان تجاری خیابان امام خمینی (ره) شیروان که در فاصله چهار راه قائم و چهار راه دفاع مقدس قرار دارد سال های گذشته و اکنون که در حال ساخت ساختمان های جدید می باشند کار عقب نشینی را انجام داده اند ولی متاسفانه تعداد کمی از مالکان قرار گرفته در این خیابان این کار را انجام  نداده اند .

 

وی در ادامه افزود : به جهت تسریع در انجام این موضوع با مالکان صحبت های صورت گرفته است که با 2 نفر از این مالکان توافقاتی نیز  انجام شده  است .

 

شهردار شیروان با بیان اینکه در قبال پرداخت تسهیلات به مالکانی که کار عقب نشینی را انجام نداده اند افزود : تسهیلاتی از قبیل صدور پروانه تجاری و پروانه ساختمانی با توجه به توافقی که با مالک صورت می گیرد و همچنین زمین مسکونی جایگیزین مقدار زمین تجاری عقب نشینی داده می شود .

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد کمی ساختمان باقی مانده اند که طرح تعریض این خیابان به پایان برسد خاطر نشان کرد:‌در صورت توافق دیکر مالکان تا پایان سال شاهد تعریض کامل این خیابان خواهیم بود.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اترک ، خیابان امام خمینی (ره) جزو خیابان های اصلی شهرستان می باشد و از مسیر های پر تردد است و با توجه به اینکه شهرستان شیروان در مسیر زائران و مسافران زیادی قرار دارد تحقق این موضوع باعث زیبایی شهر و همچنین جلوگیری از ضرری که مالکان تجاری در این مدت متحمل شده اند خواهد شد .

 

شهرستان شیروان با جمعیتی بالغ بر 157 هزار نفر دومین شهر پرجمعیت استان خراسان شمالی محسوب می شود .

 

انتهای پایم % پایگاه خبری تحلیلی شیروان

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک