شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۱۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۵/۱۹ - ساعت ۲۳:۲
سرپرست اداره تعزیرات شیروان خبر داد

کاهش زمان رسیدگی به پرونده های تعزیرات

سرپرست اداره تعزیرات حکومتی شیروان از کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات این شهرستان خبر داد و گفت: هم‌اکنون به پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی شهرستان با میانگین 10 روزه رسیدگی و احکام صادر می‌شود.
 کاهش زمان رسیدگی به پرونده های تعزیرات ,

به گزارش خبرنگار اترک در  شیروان امید جلیلی تقویان عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه این مدت رسیدگی به پرونده‌ها به نسبت میانگین کشوری پایین‌تر است، اظهار داشت: امسال بنا داشتیم تا زمان رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات به طور میانگین به 10 روز کاهش یابد که موفق به انجام این کار شدیم .

 

وی، علت تحقق این برنامه را در به جهت  همکاری خوب دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی ، اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان و ابلاغ احکام عنوان کرد.

 

جلیلی تقویان ، تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و اجرای احکام را در جلوگیری از تخلفات بسیار حائز اهمیت و تأثیرگذار خواند.

 

وی افزود: از ابتدای مردادماه تاکنون 677 پرونده در قالب عدم صدور فاکتور، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم مقررات بهداشت در این واحد رسیدگی که همگی آنان به بیش از 23 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شده اند.

 

 

این مسئول در اداره حکومتی شیروان گفت: تنها دو کارمند کار رسیدگی به پرونده های تعزیراتی شهرستان های شیروان و فاروج را به عهده دارند.

 

جلیلی تقویان نبود اداره تعزیرات در فاروج و کمبود پرسنل را در اداره شیروان از عمده مشکلات این نهاد برشمرد.

 

رئیس تعزیرات حکومتی شیروان از ارجاع بیش از 1000 پرونده از شهرستانهای شیروان وفاروج خبر داد و گفت: تاکنون از این میزان 700 پرونده مختومه شده است و مابقی تا پایان مردادماه برای آنان حکم صادر خواهد شد.

 

جلیلی تقویان با اشاره به آغاز اجرای طرح تابستانی تعزیرات حکومتی شیروان شمالی برای کنترل بازار هم‌زمان با دور دوم سفرهای تابستانی تصریح کرد: این طرح با مشارکت برخی از دستگاه‌ها در سطح شهرستان  به اجرا در آمده است.

 

وی اظهار کرد: افزون بر این در طول سال نیز نظارت‌های ویژه‌ای در قالب طرح‌های مختلف مثل رمضان به اجرا در آمده و در ایام بازگشایی مدارس در سال جاری نظارت بر بازار در این ایام تشدید می‌شود.

 

سرپرست تعزیرات حکومتی شهرستان شیروان با اشاره به 16 تن انبه کشف شده در شهرستان شیروان تصریح کرد : پس از کشف این انبه ها توسط سربازان گمنام ناحیه مقاومت بسیج شیروان و انتقال آن به استان خراسان شمالی کار رسیدگی به این پرونده در این شهرستان آغاز شد که رای نهایی آن به زودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت0

انتهای پیام % پایگاه خبری تحلیلی شیروان

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک