شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۱۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۵/۱۹ - ساعت ۱۸:۱۸
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شیروان خبر داد

شناسایی عاملان عرضه آرد خارج از شبکه در شیروان

رئیس اداره صنعت و معدن تجارت شیروان از شناسایی عاملان عرضه خارج از شبکه در این شهرستان خبر داد .
 شناسایی عاملان عرضه آرد خارج از شبکه در شیروان ,

براهیم اکبری عصر امروز در گفتگو با خبرنگار اترک در شیروان  اظهار داشت : در راستای نظارت بر چرخه تولید و توزیع آرد از کارخانه تا مصرف کننده در روز پنج شنبه تعداد دو عامل توزیع آرد در شهرستان شیروان  متخلف شناخته شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده از سوی کارشناسان و بازرسان این اداره، مشاهده شد میزان توزیع واقعی آرد با آنچه در سامانه شرکت غله ثبت شده است برابری ندارد که با بازدید میدانی از محل‌های توزیع آرد، صحت این موضوع تایید و منجر به تشکیل پرونده تخلف شد.

 

اکبری  اتهام وارده را عرضه خارج از شبکه و عدم درج قیمت عنوان کرد و افزود: این دو عامل فروش آرد تعداد 60 کیسه آرد شرکتی را خارج از شبکه عرضه کردند که ارزش ریالی این پرونده‌ها 15 میلیون و 300 هزار ریال است  که این پرونده ها جهت برسی های لازم به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع داده شده است .

 

  • معرفی 20 نانوای متخلف به تعزیرات جکومتی  در شهرستان شیروان

 

ابراهیم  اکبری در ادامه  با اشاره به موضوع مصرف جوش شیرین اظهار داشت : مصرف توام جوش‌شیرین و خمیرمایه که بعضی نانواها به آن اقدام می‌کنند، عملاً موجب اتلاف هزینه و تحدید فرآیند تخمیر است که مضرات بسیاری دارد.

 

وی تصریح کرد : به دنبال گزارشات واصله از تعدادی نانوایی در شهرستان توسط کارشناسان بازدید به عمل آمد که در پی آن منجر به کشف 20 نانوایی  با تخلفات مصرف جوش شیرین ، عرضه خارج از شبکه آرد و نان ، کم فروشی و عدم درج ترخنامه مصوب شد .

 

اکبری  افزود: این 20 فقره پرونده  که ارزش ریالی این پرونده‌ها 26 میلیون و 909 هزار ریال است  که این پرونده ها جهت برسی های لازم به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع داده شده است .

 

اکبری اظهار داشت : موضوع  کنترل مصرف جوش شیرین مستلزم همکاری همه ارگان‌های وابسته به این نظارت از جمله اداره بهداشت، اتحادیه نانوایان، نیروی انتظامی وصدا و سیما ، مطبوعات و رسانه ها جهت اگاهی و اطلاع رسانی است.

انتهای پیام %پایگاه خبری تحلیلی شیروان

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک