شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۱۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۵/۱۴ - ساعت ۱۸:۷
رئیس مجمع امور صنفی شیروان خبر داد

ساختمان اتحادیه صنفی شیروان به زودی افتتاح می شود

رئیس مجمع امور صنفی شیروان از افتتاح ساختمان اتحادیه صنفی این شهرستان در روزهای آتی خبر داد .

مهدی باقری پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار اترک در شیروان هدف از راه اندازی این ساختمان را تسهیل انجام امورات اداری و پاسخگویی به موقع به ارباب رجوع ذکر کرد و افزود : زمین موردنیاز برای ایجاد ساختمان این نهاد از زمین های مجمع امور صنفی شیروان است .

                                    

رئیس مجمع امور صنفی شیروان با بیان اینکه عملیات ساخت این ساختمان از سال 91 آغاز و هم‌اکنون به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح بالغ بر 30 میلیون تومان است و جهت راه اندازی اتوماسیون اداری این نهاد به اعتباری بالغ بر 30 میلیون تومان دیگر نیاز است .

 

وی مساحت زمین ساختمان را 120 مترمربع عنوان کرد و افزود: ساختمان اتحادیه صنفی شیروان  در یک طبقه ساخته شده است که 30 اتحادیه در این ساختمان سازماندهی شده است.

 

رئیس مجمع امور صنفی شیروان یادآور شد: تمامی اعتبارات هزینه شده برای اجرای این طرح از محل درآمد حق عضویت واحدهای صنفی شهرستان تأمین شده است.

 

باقری اظهار داشت: مجمع امور صنفی شیروان در سال 92 با زیر مجموعه 30 اتحادیه و حدود 4500 واحد صنفی فعالیت خویش را ادامه می دهد.

 

  • بخش های خصوصی و دولتی انبار های تحت پوشش خود را ثبت نمایند

 

وی در ادامه افزود : بخش‌های خصوصی و دولتی برای ثبت و معرفی مشخصات انبارهای تحت پوشش خود در سامانه جامع انبارها از طریق درگاه اطلاعات و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت به نشانی اینترنتی www.behinyab.ir، بخش بنگاه‌ها، اقدام نمایند.

 

رئیس مجمع امور صنفی اظهار داشت: لازم است تمامی صاحبان بخش خصوصی انبار نگهداری کالاها ضمن معرفی و ثبت مشخصات در سامانه جامع اقدام کنند.

 

به گفته باقری سامانه جامع انبارها با هدف صدور الکترونیکی بارنامه و قبض انبار، کنترل و پیشگیری از تحویل، نگهداری و حمل کالاهای قاچاق، جعل و تقلبی و همچنین مدیریت دولت بر موجودی کالاها در انبارها برای تنظیم  واردات بازار است.

 

وی افزود: در صورتی‌که  صاحبان انباری اعم از دولتی و خصوصی تا پایان مهلت مقرر نسبت به معرفی و ثبت مشخصات خود اقدام نکنند، هیچ‌گونه کالایی به مقصد این انبارها بارگیری و حمل نخواهد شد و در صورت دریافت گزاراشات موجودی انبار به عنوان کالای قاچاق توقیف خواهد شد.

 

باقری با بیان اینکه تا کنون 400 پروانه فعالیت جهت کشاورزان این شهرستان صادر شده است تصریح کرد : اتحادیه صنفی کشاورزان شیروان جهت هویت بخشی به فعالان کشاورزی جهت استفاده از مزایا پروانه کشاورزی صادر می نماید .

 

وی دریافت وام و همچنین تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تامین اجتماعی را از مزایای صدور این پروانه ها فعالیت عنوان کرد .

 

انتهای پیام%

 

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک