در حال بارگذاری
بروجردی:

قطعنامه شورای حکام علیه ایران کاملاً سیاسی است

نماینده مردم لارستان در مجلس ضمن سیاسی خواندن قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام گفت: کاهش محدودیت‌های پذیرفته‌شده در قالب برجام توسط ایران مطابق این توافقنامه صورت گرفته و ما با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری کامل داشته‌ایم.

به گزارش عصر اترک، 

علاءالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، با اشاره به قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: این صدور این قطعنامه به پیشنهاد سه کشور انگلیس فرانسه و آلمان بر خلاف صحنه و فضای موجود بود، چرا که ما به همکاری‌های خود با آژانس ادامه می‌دادیم.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سه کشور انگلیس فرانسه و آلمان می‌دانند که توافق برجام یک توافق دو طرفه بود و ما پذیرفتیم تا در ازای برداشته شدن تحریم‌ها محدودیت‌هایی را در بعضی بخش‌ها اعمال کنیم.

وی افزود: وقتی آمریکا در زمان ریاست جمهوری ترامپ از برجام خارج شد و تحریم‌ها به حالت قبل بازگشت رفع محدودیت‌های پذیرفته شده توسط ایران نیز طبق این توافق بوده و هست. مضافاً بر اینکه ما با آژانس بین المللی انرژی اتمی در این مدت همکاری کامل داشته‌ایم.

بروجردی خاطرنشان کرد: قطعنامه ضدایرانی آژانس شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یک قطعنامه کاملاً سیاسی و از جانب ما محکوم است.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من ضمن محکومیت این قطعنامه سیاسی شورای حکام علیه ایران پیشنهاد می‌کنم تا در همکاری‌های بازرگانی و اقتصادی خود با کشورهایی که به این قطعنامه سیاسی رای مثبت داده‌اند، تجدید نظر کنیم.

وی افزود: کشورهایی که ضد جمهوری اسلامی ایران موضع می‌گیرند و به قطعنامه‌های ضد ایرانی رأی مثبت می‌دهند، نباید در جایگاه کشورهایی باشند که مواضع به حق در قبال جمهوری اسلامی ایران اتخاذ می‌کنند.

 

انتهای خبر/ 

0 نظر

ارسال نظرات