در حال بارگذاری
نماینده بجنورد:

قانون سامان‌دهی خودرو برای ایمنی مردم تصویب شد

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: قانون ساماندهی خودرو به‌خاطر مردم و ایمنی آن‌ها به تصویب رسید؛ زیرا سالانه افراد زیادی جان خود را از دست می‌دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سید محمد پاک‌مهر در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در مورد نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو و میزان تحقق احکام و الزامات قانونی آن، گفت: در خصوص تصویب این قانون باید اشاره‌ای به سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ داشته باشیم. یادتان هست کمبودها که وضعیت دلالی و بازار سیاهی را ایجاد کرده بود و صف انتظار برای تحویل خودرو چه میزان گسترده شده بود.

 نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آیا خودرو ثبت‌نام‌شده به‌موقع تحویل مشتریان داده می‌شد و خودروسازان به عهد خود وفا می‌کردند، ادامه داد: در برخی از موارد توسط شرکت‌های خودروساز خودرو ثبت‌نام‌شده تحویل داده نمی‌شد و نوع دیگری از محصولات را به مشتریان به بهانه تحریم‌ها تحویل می‌دادند.

 وی افزود: آیا خودرو ثبت‌نام‌شده باکیفیت مدنظر تحویل داده می‌شد؟ خودروها کیفیت لازم را نداشتند و قانون ساماندهی خودرو به‌خاطر مردم و ایمنی آن‌ها به تصویب رسید؛ زیرا سالانه افراد زیادی جان خود را از دست می‌دادند.

 پاک‌مهر خاطرنشان کرد: لازم است تا سرمایه‌گذاری در صنعت خودرو انجام شود و تولید خودرو را از انحصار خارج کنیم.

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات