در حال بارگذاری
استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

ضرورت اقدام  فرهنگی برای مقابله با اعتیاد

شماره خبر : 1781 - https://asreatrak.ir/short/46KXo

استاندار خراسان شمالی گفت: مأموریت اصلی اعضای مجمع یاریگران زندگی استان باید این باشد که متناسب با زیست‌بوم و فرهنگ هر منطقه اقدامات صرفاً فرهنگی و اجتماعی را در راه مبارزه با مواد مخدر انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، محمدرضا حسین‌نژاد صبح امروز در جلسه مجمع خیرین یاریگران زندگی استان با بیان اینکه ابعاد مختلفی در مسیر مبارزه با مواد مخدر وجود دارد، افزود: در این راه لزوماً نباید دنبال ارائه کتاب باشیم؛ بلکه باید بسترهای لازم جهت انسداد مبادی ورودی و اجرای قوانین سخت‌گیرانه فراهم شود.

وی، نهادینه‌شدن طرح یاریگران زندگی با تأکید بر اهمیت به جوانان در روستاها را نیز موردتوجه قرارداد و گفت: در حوزه یاریگران زندگی کار را به افراد کاردان باید سپرد؛ لذا اقدامات ما باید مبتنی بر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی قوی باشد.

حسین‌نژاد اظهار داشت: در داخل اجتماع اگر موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی اعمال و شاهد غنای آن باشیم به‌ندرت کسی دچار آلودگی خواهد شد.

وی همچنین ایجاد بستر شاداب در روستاها را رکن مهم در راه مبارزه با مواد مخدر دانست و افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی درست و توجه به روستاها افراد از این بلا دور باشند.

وی تصریح کرد: تجارب علمی و دانشی و اقدامات اعضای این مجمع باید منجر به شادابی زندگی روستائیان شود تا در حوزه پیشگیری، درمان و مقابله سرآمد باشیم . 

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات