در حال بارگذاری
استاندار خراسان شمالی:

شهید رئیسی از دل‌های مردم نمی‌رود

استاندار خراسان شمالی گفت: به‌خاطر خادم بودن، شهید رئیسی توانست در دل مردم جای باز کند و  بعد از چهل روز هم از یاد دل‌های مردم کشور نرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک، محمدرضا حسین‌نژاد در مراسم چهلم شهید رئیسی که امروز در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در هشتم تیرماه مردم استان حماسه دیگری خلق می‌کنند و با حضور پرشور خود حمایتشان از نظام را نشان می‌دهند.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید رئیسی گفت: شخصی آمد وظیفه ریاست‌جمهوری را برعهده گرفت که همیشه در کنار رهبری و گوش‌به‌فرمان رهبر انقلاب بود.

این مسئول ادامه داد: به‌خاطر خادم بودن شهید رئیسی توانست در دل مردم جای باز کند و  بعد از چهل روز از یاد دل‌های مردم کشور نرفته است.

وی بیان کرد: شهید رئیسی در حالی ریاست‌جمهوری را قبول کرد که  انبارهای گندم خالی بود، شرایط کرونایی و نبود واکسن در کشور و همچنین شرایط خاص ارز ترجیحی در کشور حاکم بود و توانست در این ۳ سال اوضاع کشور را بهبود بخشد.

حسین‌نژاد در مورد انتخابات هشتم تیرماه گفت: فردا انتخابات را در پیش داریم امیدوارم در این آزمون مهم، مردم استان حضور قوی و بزرگی داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی در پایان از مردم خواست از همان ساعات اولیه رأی‌گیری به‌پای صندوق‌های  رأی حاضر شوند و به تأخیر نیندازند.

انتهای خبر/ هدیه دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات