در حال بارگذاری
مدیر کل دفتر توسعه مدیریت شرکت توانیر:

ساختار شرکت‌های برق کشور اصلاح می‌شود

شماره خبر : 862 - https://asreatrak.ir/short/4aM0n

مدیر کل دفتر توسعه مدیریت و بهره وری شرکت توانیر که با هدف اصلاح ساختار در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی حضور پیدا کرده بود، از تغییر ساختار همه شرکت توزیع نیروی برق خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ حمیدرضا قیصری در نشست اصلاح و توسعه ساختار سازمانی در بجنورد با بیان این مطلب گفت: افزایش کیفیت و بهره وری یکی از ضروریات اصلی در توسعه ساختار شرکت های توزیع نیروی برق کشور است که خوشبختانه در چند سال اخیر به این موضوع به صورت جدی پرداخته شده است.

قیصری افزود: یکی از برنامه های دفتر توسعه مدیریت شرکت توانیر، اصلاح و بازنگری ساختار همه شرکت های توزیع است که با اجرای آن توسعه و تحول در صنعت برق ایران در بخش نیروی انسانی فراهم شود.

وی با اشاره به برنامه سند توسعه تحول در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، اجرای این برنامه را یکی از نقاط قوت شرکت برشمرد و تصریح کرد: اقدامات بسیار کاربردی در حوزه اصلاح ساختار و تحول مدیریت توسط این شرکت صورت گرفته است که قابل تحسین و الگویی برای سایر شرکت ها است.

مدیر کل دفتر توسعه مدیریت و بهره وری شرکت توانیر در پایان خاطر نشان کرد: یکی از چالش های صنعت برق کشور ناترازی در بخش نیروی انسانی است که برای رفع این مورد نیازمند به کارگیری نیروهای نخبه و توانمند در شرکت های توزیع برق و بهبود بهره وری در حوزه منابع انسانی هستیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به تدوین و اجرا سند توسعه برق استان خاطر نشان کرد: خوشبختانه این شرکت با داشتن نیروهای متخصص و توانمند توانسته است بسیاری از چالش های موجود در حوزه نیروی انسانی را مرتفع کند.

 حسن چاهی افزود: اهمیت منابع انسانی در همه شرکت های توزیع یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت و تحول است که امیدواریم با همگرایی شرکت توانیر و اصلاح ساختار سازمانی قدم های بزرگی برای پیشرفت و آبادانی استان برداریم.

انتهای خبر/

 

0 نظر

ارسال نظرات