در حال بارگذاری
عضو شورای اسلامی شهر بجنورد:

حرکت نظام در راستای گفتمان امام (ره) است

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: مقام معظم رهبری بعد از امام (ره) سکان رهبری را با درایت در دست دارند و در راستای گفتمان ایشان پیش می‌برند.

اعظم‌السادات افشین فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک اظهار داشت: انقلابی که امام خمینی (ره) با لطف الهی و کمک مردم پایه‌گذاری کرد، بعد از گذشت ۴۴ سال و دامنه نفوذ در نقاط مختلف جهان شبیه به یک معجزه است.

 وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور ایران از جهات مختلف موقعیت بسیار خوبی در سراسر جهان دارد، گفت: دشمنان ما به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند از کنار ایران به‌راحتی عبور کنند، زیرا جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه موضع محکم و جایگاه مستحکمی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد ابراز داشت: فروش نفت در شرایط تحریم، نقش دریانوردی ایران در آب‌های آزاد دنیا، درگیری‌های نظامی در منطقه خلیج‌فارس و دریای عمان بخشی از نشانه‌های اقتدار ایران‌اند.

 رئیس دانشکده فنی دخترانه انقلاب بجنورد یادآور شد: کشورهای منطقه، ایران را در معادلات سیاسی و اقتصادی خاورمیانه مؤثر می‌دانند و در بسیاری از مواقع بدون گرفتن نظر مثبت ایران نمی‌توانند اقدام مؤثری انجام دهند.

 افشین فر خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای جهان، ایران را با انقلاب اسلامی و فرهنگ انقلابی که یک گفتمان را در دنیا ایجاد کرده می‌شناسند و مورد قبول ملت‌ها واقع و باعث گرایش افراد به دین اسلام شده است.

 وی یادآور شد: نقش جمهوری اسلامی و انقلابی که امام خمینی (ره) انجام داد، تا این جا پیش رفته که علی‌رغم دسیسه‌هایی که دشمنان اسلام به دنبال تفرقه‌انگیزی بین مسلمانان داشتند، تا حد قابل‌توجهی مسئله، تحت‌الشعاع اتحاد مسلمان قرار گرفته است.

 عضو شورای اسلامی شهر بجنورد بیان داشت: یکی از نمونه‌های مهم و قابل‌توجه از اتحاد مسلمانان در سراسر جهان، مسئله فلسطین و غزه بوده که یکی از بزرگ‌ترین امید مردم در آن منطقه جمهوری اسلامی ایران است که سیاستمداران مسلمان و غیرمسلمان به آن اذعان داشته‌اند.

 افشین فر با تأکید بر این موضوع که گفتمان امام خمینی (ره) را شاگردان امام دنبال کردند، ادامه داد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که شاگرد بلافصل امام (ره) بودند، بیش از ۳۰ سال است که سکان رهبری مملکت را با درایت در دست دارند و به‌درستی هدایت می‌کنند و تمام مسیر همان گفتمان امام خمینی (ره) هستند.

 وی ابراز داشت: شاگردان امام (ره) کسانی چون سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهید سید ابراهیم رئیسی بودند که همه آنها گفتمان امام خمینی (ره) را دنبال می‌کردند.

 عضو شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به اینکه در عرصه سیاست، نظامی، امنیتی، گفتمان همان گفتمان امام خمینی (ره) است، افزود: یک سری مشکلات در موضوع اقتصاد وجود دارد؛ اما نباید این مسائل چشم ما را بر روی پیشرفت‌ها در این زمینه اقتصادی ببندد، زیرا در حال حاضر کشور ایران جزو ۱۸ کشور اقتصاد برتر در دنیا است.

 افشین فر گفت: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در مقایسه با قبل از انقلاب قابل‌مقایسه نیست و نباید مقایسه کرد، چراکه کشور ایران به حدی پیشرفت کرده که می‌توانیم آن را از لحاظ اقتصادی، سیاسی، نظامی با کشورهایی که یک زمانی قدرت به‌حساب می‌آمدند، مقایسه کنیم و اکنون جایگاه کشور همین است.

 وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های علمی و نظامی در جایگاه برترین قرار دارد که اینها جز برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا نبوده است.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات