در حال بارگذاری
رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد:

انتخابات پرشور، نشانه حمایت مردم از نظام است

رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد گفت: حضور مردم در صحنه این پیام را خواهد داشت که مردم حامی انقلاب و نظام هستند و هیچ زمانی پشت آن را خالی نخواهند کرد.

محبوبه معین مقدس در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک مهم‌ترین ویژگی‌های فرد اصلح را شجاعت، ایمان، اعتقاد و آشنایی با مسائل کشور عنوان کرد.

وی ادامه داد: اگر مردم به حق، حقوق و همچنین وظیفه خود در رأی‌دادن واقف شوند، اینکه هر کدام از رأی‌ها می‌تواند در آینده خودشان، زندگی و آینده کشور چه اثرگذاری داشته باشد، قطعاً این دغدغه‌مندی را خواهند داشت که بابصیرت در انتخابات حضور پیدا کنند.

رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد ابراز داشت:  حضور مردم در صحنه این پیام را خواهد داشت که مردم حامی انقلاب و نظام هستند و هیچ زمانی پشت آن را خالی نخواهند کرد.

معین مقدس گفت: همچنین در خارج از کشور نیز باعث افزایش امنیت و انسجام و نمایش‌دادن آن به سراسر جهان خواهد بود.

وی با تأکید بر این موضوع که شهید رئیسی از دل مردم و مردمی بود، توضیح داد: دغدغه مردم به‌خصوص محرومان را داشت و تمام سعی‌اش بر این بود که فاصله طبقاتی را کم کند و مردمی که طی سال‌های گذشته از امکانات بهره کمتری برده بودند، کمک کرد تا این فاصله را کمتر کند.

  این مسئول ادامه داد: هم‌چین باتوجه‌به شناختی که از کشور داشت از دردها و مسائل کشور مطلع بود و با کمک افراد توانمند برنامه‌ریزی کرده بود که مشکلات کمتر شود.

  رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد اضافه کرد: توجه به مسائل اقتصادی به‌صورت پایه‌ای، برگرداندن کارخانه‌های تعطیل به چرخه تولید، توجه به صادرات، سیاست خارجه و سیاست فعال و سیاستی که برای کشور نفع اقتصادی و امینتی داشته باشد، از جمله ویژگی‌های بارز دولت سیزدهم بود.

  این مسئول بیان داشت: شجاعت، تبعیت از ولایت‌فقیه در راستای انقلاب بودن از دیگر شاخصه‌های اصلی این رئیس‌جمهور بود که مردم در انتخاب رئیس‌جمهور جدید این شاخصه‌ها را باید ملاک قرار دهند.

  معین مقدس خستگی‌ناپذیری، اعتقاد به اسلام و انقلاب، خدمت به مردم را از دیگر ویژگی‌های شاخص و بارز شهید جمهور عنوان کرد.

این مسئول اضافه کرد: باتوجه‌به تأکیدات و بیانات مقام معظم رهبری و توجه به شعارهای اقتصادی طی سال‌های اخیر یکی از چالش‌های کشور حوزه اقتصاد است.

  وی ادامه داد: اصلاح و برگشت ارزش پول کشور، توجه به معیشت مردم و محرومان و آسیب‌پذیران، توجه به تولید داخلی و تکیه بر دانش و فناوری داخلی و توجه به روابط سازنده خارجی و استفاده از ظرفیت آن در تهیه و نیازهای کشور، صادرات از جمله نکات مثبت و سازنده دولت شهید رئیسی بوده که باید به آن توجه شود و در دولت جدید ادامه پیدا کند.

مصاحبه از آرزو رحمانی 
انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات