در حال بارگذاری
رئیس شورای شهر بجنورد عنوان کرد:

افزایش انگیزه مبارزان با شهادت رهبران مقاومت

شماره خبر : 2175 - https://asreatrak.ir/short/46KBO

رئیس شورای شهر بجنورد گفت: جبهه مقاومت با ازدست‌دادن هر فرمانده قطعاً انرژی و انگیزه مضاعفی را در مبارزات خود پیدا می‌کند و سرعت حرکتش به سمت هدف نهایی بیشتر می‌شود.

 جمشید عین بیگی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» در رابطه با عملیات سپاه پاسداران با اشاره به اینکه همه مردم ایران و آزادی‌خواهان جهان انتظار این عملیات را از سپاه پاسداران داشتند، گفت: امت اسلامی در پرتو نگاه‌های حکیمانه حضرت آقا خواهان این حرکت بودند و انتظار این اتفاق را داشتند.

 وی ادامه داد: عملیات سپاه پاسداران در سرزمین‌های اشغالی در واقع مرهمی بر زخم دل‌های کودکان غزه و مظلومان جنوب لبنان که مورد حمله وحشیانه اسرائیلی‌ها قرار گرفته بودند، است که قطعاً هر آزادی‌خواهی از این اقدام خوشحال شد.

 رئیس شورای شهر بجنورد ابراز داشت: امید است که اقتدار سپاه پاسداران که در اقدامی به جا و هوشمندانه‌ای انجام شد در رژیم جعلی اسرائیل کارساز باشد و آن را سر جای خودش نشانده باشد.

 عین بیگی بیان با اشاره به متن بیانیه سپاه پاسداران که اعلام شده بود اسرائیل حماقت دیگری انجام ندهد و از مسیر تخطی نکند؛ اظهارکرد: اگر این رژیم و مدافعاتن آن، اقدام دیگری داشته باشند پاسخ نیروهای مسلح کشورمان روشن است و مردم در حمایت و پشتیبانی از اقدام سربازان و نیروهای مسلح ایستاده‌اند.

 این مسئول یادآور شد: امروز  شاهد هستیم که اسرائیل به صورت کورکورانه اقدام به ترور شخصیت‌ها و رهبران مقاومت کرده است که این حرکات حکایت از این دارد که آنها به انتهای خط رسیده‌اند و راهی جز شهادت رهبران جبهه مقاومت پیدا نکرده‌اند.

 عین بیگی گفت: دشمن تصورش بر این است که با حذف یک رهبر می‌تواند جریان را متوقف کند درحالی‌که جبهه مقاومت با از دست دادن هر فرمانده قطعاً انرژی و انگیزه مضاعفی را در مبارزات خود پیدا می‌کند و سرعت حرکتش به سمت هدف نهایی بیشتر می‌شود.

 رئیس شورای شهر بجنورد ابراز داشت: امیدواریم کشورهای اسلامی در سایه وحدت و همدلی بتوانند امت واحده و تمدن اسلامی را که در نگاه حضرت آقا به‌عنوان یک آرمان به آن اشاره شده است، دست پیدا کنند و به‌زودی شاهد آزادی قدس باشیم.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات