در حال بارگذاری
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع):

اعتماد به توان داخلی باعث پیروزی ایران شد

شماره خبر : 1943 - https://asreatrak.ir/short/4kRZz

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) با تأکید بر این موضوع که کشور به جوانان و توان داخلی اعتماد کرد، گفت: براین‌اساس با تمام هزینه‌هایی که بر دشمن تحمیل شد، جز افتخار، استقلال و پیشرفت برای مدافعان نداشت.

به گزارش «عصر اترک»، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد اشعری، پیش از ظهر امروز در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح در مرکز خراسان شمالی گفت: امید است که جبهه حق علیه باطل در محور مقاومت به پیروزی رسد و نابودی اسرائیل را رقم بزند.

وی با اشاره به شهدای هشت‌ساله دفاع مقدس استان خراسان شمالی ادامه داد: نقش مردم مقاوم و مظلوم خراسان شمالی در جنگ تحمیلی مثال‌زدنی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام خاطرنشان کرد: وحدت در واقع عزت امت اسلامی است که در گام دوم انقلاب اسلامی باعث تشکیل امت اسلامی خواهد شد.

وی به تحریف‌ها در خصوص علت‌های آغاز جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: امروزه دشمن در گوشه‌وکنار فضای مجازی و تریبون‌های مختلف علت‌های آغاز جنگ را تحریف می‌کنند و آن را وارونه نشان می‌دهند.

اشتری با اشاره به اینکه انقلابی نو پا توسط مردم آزاده که تحت امر ولایت‌فقیه بودند علیه رژیمی فاسد برقرار شده بود، گفت: درحالی‌که از همان ابتدا شکست رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این انقلاب دست‌به‌کار شدند و نقشه‌هایی برای ضربه به ایران اسلامی ریختند و با مسائل اقتصادی فرهنگی، نظامی و امنیتی ایران را تهدید کردند.

وی با تأکید به تحریف واقعیت‌ها توسط دشمن اشاره کرد و گفت: ایران در جنگ تحمیلی از ۳۱ کشور اسیر گرفته بود که این نشان‌دهنده این موضوع بود که تمام این کشورها در جنگ عراق علیه ایران به میدان آمده بودند.

اشتری ابراز داشت: بعد از عزل بنی‌صدر طی مدت ۹ ماه محض اینکه فرماندهی کل قوا با اجرایی‌شدن عملیات بخش اعظمی از کشور آزاد شد که تمام این رشادت‌ها به همت بسیجیان و جوانان ایرانی رقم خورد.

وی با تأکید این موضوع که کشور به جوانان وتوان داخلی اعتماد کرد، اضافه کرد: براین‌اساس تمام شد و با تمام هزینه‌هایی که بر دشمن تحمیل شد، جز افتخار، استقلال و پیشرفت برای مدافعان نداشت.

انتهای خبر/ صدیقی

0 نظر

ارسال نظرات